ملت ایران تا زمانی که با هم متحد و یکدل باشند این انقلاب اسلامی پایدار خواهد ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیشب در یادواره آیت الله قاسمی سوادکوهی از شهدای هفتم تیر سال ۶۰ حزب جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه دشمنان جامعه اسلامی همچنان با ایران عداوت و دشمنی دارند، گفت: عزت خود را در برابر دشمن از دست نخواهیم داد و دشمن در ما طمع نکند.

وی با بیان اینکه رهبری انقلاب در ماه‌های اخیر شرایط دشوار انقلاب اسلامی را ترسیم کردند، افزود: همه جهان در دوران جنگ علیه ایران بوده، ولی یک وجب از خاک ایران کم نشده است.

صالحی با تاکید بر این که باید برای حفظ عزت، در درون خود مواظب کلمات و حرکات باشیم، گفت: استکبار جهانی هیچگاه از دشمنی با ایران اسلامی دست بر نداشت و انقلاب و نظام اسلامی طی این سال‌ها مخاطرات زیادی را پشت سر گذاشته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کسانی می‌خواهند در انقلاب واژه‌سازی، اردوگاه‌سازی و خط‌سازی کنند که این اتفاقات همیشه بد بوده و این روز‌ها بدتر نیز است، افزود: جامعه ایرانی متحد، همدل، همراه و در مسیر بزرگ قرار دارد و جامعه نبوی پشتیبان بزرگی به نام ولایت فقیه دارد و در معیت و پرتو رهبری و تسلیم‌ناپذیری در برابر دشمن ماندگار خواهد ماند.

وی با بیان اینکه شهید قاسمی از همان ابتدای نهضت امام راحل در سال ۴۱ از مریدان ایشان بود، گفت:: این مجاهد نستوه به نهضت امام راحل علقه خاطر نشان داد و تا پایان به این نهضت وفادار بود.

شهید عبدالوهاب قاسمی در مهر ماه ۱۳۱۲ در روستای لفورک شهرستان سوادکوه زادگاه حضرت آیت الله صالحی مازندرانی دیده به جهان گشود و همزمان با تحصیلات حوزوی، با نهضت اسلامی به رهبری امام (ره) همنوا شد و محور اصلی مبارزه و نهضت را با همراهی جمعی از فضلای مشهد راه‌اندازی کرد.

این روحانی شهید سرانجام شامگاه هفتم تیر سال ۱۳۶۰ در دفتر حزب جمهوری اسلامی در کنار آیت الله بهشتی شهید شد و در شهرستان قم در جوار حرم مطهر حضرت معصومه (س) آرام گرفت.
انتهای پیام/آ


عزت خود را در برابر دشمن از دست نخواهیم داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.