معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مورد حمایت ‌قرار‌گرفتن جشنواره قرق‌شکنی سوادکوه توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید‌هادی حسینی در مراسم قرق‌شکنی سوادکوه با اشاره به اینکه در زبان مازندرانی بیشتر برای فصل بهار تبریک گفته می‌شود و محدود به مبارکی عید نمی‌شود، گفت: فصل بهار فصل سبزه است و برای ما خاطرات ییلاق و قشلاق را به خاطر می‌آورد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تبریک آیین قرق‌شکنی، افزود: احترام به بزرگ‌تر‌ها و احترام متقابل مردم به یکدیگر با برنامه‌های مختلف مانند جشنواره قرق‌شکنی تداوم یابد.

وی از حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جشنواره قرق‌شکنی سوادکوه خبر داد و گفت: چاپ هر ساله کتاب آیین قرق‌شکنی با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرایی می‌شود.

معاون وزیر ارشاد با اشاره به اینکه مردم عشایر خواسته‌های خود را با صدای بلند مطرح کنند، افزود: برخی از مشکلات حوزه دامداری به علت شرایط اقتصادی در سال‌های گذشته به وجود آمد.

وی با تقدیر از حضور مردم در انتخابات، آن را به فرموده مقام معظم رهبری حماسه بزرگ توصیف کرد و افزود: توجه به مناطق محروم و روستا‌ها از توصیه‌های مقام معظم رهبری به دولت دوازدهم است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار