فرماندار ویژه طبس : مشکل کارخانجات سیمان و کانسرام مدیریتی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ طلایی مقدم فرماندار ویژه طبس گفت: جلسات متعددی با صاحبان این دو واحد برگزار کردیم که موضوع تسهیلات را مطرح کردند، برای تسهیلات مصوبه کارگروه برای آنها گرفتیم و استاندار نیز در این زمینه همراهی کردند اما مدیران این واحدها گفتند ضمانت نداریم.


وی افزود: نماینده مردم در مجلس ورود کردند و بانک نیز قانع شد که با سفته وام بدهد اما باز هم قبول نکردند، پاسخ آنها این بود که سیاست ما این شده است که تسهیلات نگیریم و خودمان تامین نقدینگی کنیم و شرکت فلات را در بورس بردیم و مجوز گرفتیم که افزایش سرمایه دهیم.


طلایی مقدم گفت: در مصوبه مجمع و هیات مدیره آورده اند که 3 میلیارد تومان افزایش نقدینگی را برای فعال کردن سیمان و به ویژه کانسرام بگذارند و نوید دادند که تا آخر مرداد کانسرام راه اندازی می شود.

فرماندار ویژه طبس افزود: این قول از طرف ما نیست و عین مطالب را منتقل می کنیم چون این شرکت بدقولی های بسیاری کرده است اما امیدواریم این اتفاق بیفتد.


وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد امکان خلع ید مدیران کارخانه سیمان توسط دولت گفت: ما در مورد سیمان کاملا موافق خلع ید هستیم و آمادگی داریم ورود کنیم اما متولی کار صنعت، معدن و تجارت است.

انتهای پیام/ک

 راه اندازی کارخانه کانسرام تاآخر مرداد ماه

برچسب ها: کارخانه ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار