فرمانده مرزبانی کردستان از کشف بیش از ۷۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان طی سه ماهه نخست امسال خبر داد.

کشف بیش از ۷۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های کردستانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ کیومرث شیخی فرمانده مرزبانی کردستان گفت: در راستای کنترل مرز‌ها و به منظور جلوگیری از ورود کالا‌های قاچاق به کشور مرزبانان این فرماندهی طی سه ماهه نخست امسال توانستند در چندین عملیات دقیق و برنامه ریزی شده مقادیر قابل توجهی کالای ممنوعه و قاچاق را کشف کنند.

وی افزود: مرزبانان در این عملیات‌ها ۴۳۸ هزار و ۳۹۰ پاکت سیگار خارجی، ۱۲۸ هزار و ۶۳۱ ثوب البسه، ۲۸۵ هزار و ۹۸۰ لیتر مواد سوختی و ۳۹ هزار و ۱۷۲ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی کشف کردند.

فرمانده مرزبانی کردستان با اشاره به دستگیری ۶۳ قاچاقچی و توقیف ۵۹ دستگاه خودرو، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را بیش از ۷۲ میلیارد ریال برآورده کرده اند.

شیخی خاطرنشان کرد: مرزبانی کردستان برای مقابله با قاچاق کالا و پوشش خلاء‌های مرزی، بحث انسداد مرز را در طول ۲۲۷ کیلومتر نوار مرزی استان با جدیت در دستور کار خود قرار داده است و با استقرار پاسگاه‌ها و برجک‌های مرزی و خدمت شبانه روزی مرزبانان مستقر در نقاط صفر مرزی، تمام توان خود را برای مقابله با ورود و خروج کالا‌های ممنوعه از مبادی غیر رسمی به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/ز

کشف کالای قاچاق در کردستان

برچسب ها: قاچاق ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.