رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور گفت: امروز بخش زیادی از اطلاع رسانی‌های غلط و شایعات علیه دولت و نظام از مسیر شبکه‌های اجتماعی در جامعه توزیع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  سید رمضان شجاعی کیاسری ​رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور ظهر سه شنبه در جلسه شورای روابط عمومی ها‌ی خراسان رضوی اظهارکرد: برای انعکاس عملکرد دولت و توانمندی‌ها و اقدامات صورت گرفته باید از ظرفیت رسانه‌های مختلف دیداری، شنیداری، گفتاری و مکتوب بهره گرفت.

وی افزود: دشمن هجمه گسترده‌ای علیه این نظام و کشور آغاز کرده و در این میان باید اقدامات انجام شده به اطلاع مردم برسند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور تصریح کرد: ما در جنگ رسانه‌ای و اقتصادی با آمریکا قرار داریم و آن‌ها تمام قدرت خود در این دو بخش را علیه جمهوری اسلامی ایران بسیج کرده اند.

شجاعی کیاسری گفت: امروز بخش زیادی از اطلاع رسانی‌های درست و غلط و شایعات علیه دولت و نظام از مسیر شبکه‌های اجتماعی در جامعه توزیع می‌شود که باید ما نیز در مقابل حضوری موثر و قدرتمند در این حوزه‌ها داشته باشیم.

وی تاکید کرد: باید برای مقابله با دشمن عملکرد ما بسیار سریع، به موقع و موثری بوده وبرای این حوزه برنامه داشته باشیم و با حفظ و ارتقا انسجام ملی اقدامات لازم را انجام دهیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور تاکید کرد: امروز زمان پیگیری مطالبات حزبی و جناحی نبوده و باید با انسجام، اتحاد و اتفاق ملی به حل مشکلات بپردازیم.

 

منبع: مهر

انتهای پیام/ی

 

​رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.