استاندارد نبودن واحد‌های مسکونی نیروی انتظامی در پلدختر

فرماندار پلدختر گفت: مسکن نیروی انتظامی مسکن نیست بلکه دخمه‌ای است که غیرقابل‌سکونت است و انتظار داریم ساختمان‌های اداری و خودرویی پلدختر را ویژه ببینید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نعمت اله دستیاری، فرماندار پلدختر گفت: دو مؤلفه امنیت و سلامت مجهول هستند و تا برعکس آن‌ها اتفاق نیفتد کمتر دیده می‌شوند، امنیت یک بحث ارزشمند است و بسترساز کل فعالیت‌های حکومت و جامعه به شمار می‌رود؛ با نگاهی به کشور‌های پیرامون ایران می‌فهمیم که موضوع امنیت چقدر مهم و اساسی است.

وی با اشاره به اینکه امنیت کشور ایران با تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های امنیتی زبانزد است افزود: امنیت ایران اسلامی حاصل خون هزاران شهید است که سبب قدرت و صلابت ایران در منطقه شده است، با توجه به وسعت چهار هزار کیلومتری شهرستان پلدختر، طبیعت خشن و با این حجم سرزمینی و امکاناتی که دارد انتظار داریم نیروی انتظامی لرستان، شهرستان پلدختر را ویژه ببیند.

فرماندار پلدختر عنوان کرد: مسکن نیروی انتظامی حقیقتاً مسکن نیست بلکه دخمه‌ای است که غیرقابل‌سکونت است که انتظار داریم ساختمان‌های اداری و خودرویی پلدختر را ویژه‌تر ببینید که با تلاش نیروها، شهرستان پلدختر امن‌ترین شهر استان لرستان است.

وی بیان کرد: امروز وحدت و انسجام همه نیرو‌های انقلاب و دوستداران انقلاب واجب و ضروری است و حفظ انقلاب و نظام از واجبات است، کلیه نیرو‌های سیاسی اعم از اصولگرا، اعتدال و اصلاح‌طلب کمک کنند و وحدت را ایجاد کنند.

دستیاری تصریح کرد: امروز یکی از گردنه‌های سخت انقلاب است که دشمنان با پول‌های وهابی‌های تکفیری کمر به این بسته که برای ایران مشکل ایجاد کنند که همه باید با وحدت، امید به مردم، خدمت به مردم باید به‌نظام اسلامی کمک کنیم.

وی گفت: مسئولان شهرستان کار امروز مردم را به فردا نیندازند و با مردم برخورد درست داشته باشند و کلیه دستگاه‌های اجرایی این موضوع را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/د

غیرقابل واحد‌های مسکونی نیروی انتظامی پلدختر قابل سکونت نیست

برچسب ها: نیروی انتظامی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.