سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان گفت: با وجود تلاش های انجام برای مبارزه با قاچاق 60 درصد مواد مخدر،کالا و احشام قاچاق از مسیرهای استان کرمان عبور می‌کند .

801 میلیارد ریال کالای قاچاق طی سال گذشته در کرمان کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ملانوری سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در نشست خبری کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت برمبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان گفت: با وجود تلاشهای انجام برای مبارزه با قاچاق، اما به علت همجواری استان کرمان با دو مرز شرقی و جنوبی 60 درصد مواد مخدر،کالا و احشام قاچاق از مسیرهای استان کرمان عبور می‌کند .

 ملانوری ارزش ریالی کالاهای قاچاقی کشف شده طی پارسال رابیش از 801 میلیارد ریال اعلام کرد وافزود : در مجموع هزار و 442 پرونده تشکیل شده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز استان با اشاره با خلا قانونی برای مبارزه با قاچاق کالا افزود: برخی مشکلات قانونی حل شده وبرای نگهداری اموال کشف شده هم سازمان اموال تملیکی انبارهای خود را توسعه داده است .

 شهریاری در باره جلو گیری از قاچاق سوخت و راه کارهای جدید گفت: با توجه به شرایط جدید کشور ونوسانات ارزی برخی کشورهای همسایه سوخت خودشان را از کشور تامین می کنند وتعدادی هم به این سمت کشیده شده اند .

وی ادامه داد : در این زمینه از ماه اینده تمام کارت های ازاد را در شهرستانهای جنوبی وشرقی جمع اوری می کنیم و هر جایگاهی که تخلف کند پروانه اش باطل وجایگاه تعطیل می شود .

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار