هر آنچه از باید و نباید های دریافت وام مسکن لازم است ، در این خبر از باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید. اگر قصد خرید مسکن و دریافت وام مسکن را دارید حتما این خبر را به طور کامل مطالعه کنید.

وام مسکن/ شرایط جدید دریافت وام مسکن با اقساط 20 ساله + جزئیاتبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،در جامعه امروزی یکی از مشکلات اصلی جوانان و اکثر مردم خرید مسکن است. شاید شما هم یکی از این افراد باشید که درآمد کافی برای خرید خانه نداشته باشید. در این رابطه ما روشی را برای شما معرفی می کنیم که دولت برای آسایش و کمک به مستاجران این راهکار را ارائه کرده است. در این حالت شما می توانید اقدام به دریافت "وام مسکن" کنید. دریافت کردن وام مسکن شرایط زیادی دارد که باید قبل از دریافت آن با این شرایط و جزئیات مربوط  آشنا شوید پس به این منظور با ما همراه باشید.

وام مسکن از طرف کدام بانک صادر می شود؟

در سال 95 معمولا هیچ یک از بانک های دولتی و خصوصی مایل به حضور در بخش مسکن نشده بودند. اما بانک ملی اعلام کرد که  می تواند در این زمینه فعالیت داشته باشد، هم چنین اعلام کرد که پس از انجام فرآیند های بروکراتیک پذیرش اوراق درنهاد های ناظر بر بازار سرمایه، وام مسکن را به افرادی که این اوراق را از طریق فرابورس تهیه کرده اند پرداخت کند.

به دلیل این که وام مسکن دارای سود تسهیلات بسیار پایینی است و زمان باز پرداخت آن تا 20 سال نیز می رسد و بسیار طولانی است از طرف بانک های دیگر پذیرش نشد، اما بانک ملی تنها بانکی است که با اصرار دولت این امر را قبول کرد.

نحوه دریافت کردن وام مسکن چه شرایطی دارد؟

برای این که بتوانید از بانک ملی وام مسکن دریافت کنید، باید 18 میلیون و 200 هزار تومان را به مدت 120 ماه که حدود 10 سال می شود را در بانک سپرده گذاری کنید تا بتوانید وام 60 میلیون تومانی در یافت کنید که سود آن 17.5 درصد و بازپرداخت آن 12 ساله است. در این نوع طرح ماهانه به شما یک برگه تسهیلات مسکن 500 هزار تومانی در ازای سود سپرده واگذار می کنند که می توانید از طریق آن از بانک ملی به همین مقدار وام مسکن دریافت کنید و یا حتی می توانید این برگه ها را در فرابورس به فروش برسانید.

روش های سرمایه گذاری در بانک برای دریافت وام مسکن

 در بخش بالا اولین روش سپرده گذاری و دریافت وام توضیح داده شد که در این بخش روش دیگری نیز در اختیار شما قرار می گیرد. در روشی دیگر برای دریافت وام مسکن می توانید متفاوت عمل کنید. به عبارتی می توانید 22 میلیون و 300 هزار تومان در بانک ملی سپرده گذاری کنید  و در پایان ماه سوم یک برگه تسهیلات 500 هزار تومان مسکن و بعد از ماه چهارم به بعد ، هر ماه یک برگه تسهیلات مسکن به شما داده می شود که سود وام در این حالت 12 درصد است.

وام مسکن/ شرایط جدید دریافت وام مسکن با اقساط 20 ساله + جزئیات

تفاوت وام مسکن بانک ملی با بانک تخصصی عامل بخش مسکن در چیست؟

دریافت وام مسکن از بانک ملی با بانک تخصصی عامل بخش مسکن تفاوت هایی دارد که در این بخش به این مورد اشاره می کنیم. اصلی ترین این تفاوت وام جعاله است. اگرچه هر دو بانک ذکر شده به تمامی متقاضیان دریافت وام مسکن، وام جعاله را نیز هم زمان با آن پرداخت می کنند اما وام جعاله ای که از طرف بانک ملی پرداخت می شود 10 میلیون تومان با بازپرداخت 3 ساله است. وام جعاله بانک تخصصی عامل بخش مسکن 20 میلیون تومان با بازپرداخت 5 ساله است.

البته یکی از شباهت های دو بانک ذکر شده، این است که زوجین می توانند از محل اوراق حساب سپرده ممتاز وام دریافت کنند که تا سقف 100 میلیون تومان خواهد بود.

چگونه می توانید وام مسکن با اقساط 20 ساله دریافت کنید؟

به گفته مدیر کل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، برای تقویت توان اقتصادی افرادی که متقاضی وام مسکن هستند به خصوص در بافت های فرسوده شهر ها، مدت زمان دریافت تسهیلات را از محل صندوق پس انداز مسکن یکم را به چهار یا پنج ماه کاهش دهند و باز پرداخت این تسهیلات را 20 ساله کنند و هم چنین همزمان نرخ سود تسهیلات را یک تا دو درصد کاهش دهند. به این ترتیب متقاضیان دریافت وام مسکن می توانند با بازپرداخت و اقساط بلند مدت این وام را دریافت کنند.

وام مسکن/ شرایط جدید دریافت وام مسکن با اقساط 20 ساله + جزئیات

با چه شرایط می توانید از محل صندوق پس اندازمسکن، وام مسکن دریافت کنید؟

برای این کار باید شرایط زیر رعایت کنید:

  1. حساب صندوق پس انداز مسکن یکم افتتاح کنید.
  2. از تاریخ افتتاح حساب باید 12 ماه بگذرد.
  3. برای این منظور باید چک برگشتی نداشته باشید و بدهی های سررسیده را تسویه کنید.
  4. هم چنین می توانید وام جعاله نیز دریافت کنید.
  5. باید توسط حکم استخدامی، فیش حقوقی و ... توان خود را برای پرداخت اقساط وام نشان دهید.
  6. می توانید همراه با نزدیکان خود افتتاح حساب کنید و پس از دریافت وام، آن را بین خود تقسیم کنید.
  7. هم چنین می توانید حساب صندوق پس انداز مسکن خود را به شهر های دیگر منتقل کنید.

وام مسکن/ شرایط جدید دریافت وام مسکن با اقساط 20 ساله + جزئیات

صندوق پس انداز مسکن برای دریافت وام مسکن چه ویژگی هایی دارد؟

دریافت وام مسکن از صندوق پس انداز مسکن ویژگی هایی دارد که باید با آن ها آشنا شوید. این خصوصیات عبارتند از:

  1. سقف تسهیلات معادل با 80 میلیون تومان در شهر های بزرگی مانند تهران است.
  2. سقف تسهیلات در دیگر شهر ها معادل با 40 میلیون تومان است.
  3. حداقل مدت انتظار اولیه حدود 12ماه است.
  4. مدت بازپرداخت وام مسکن در این حالت حداکثر 12سال است.
  5. روش هایی که برای بازپرداخت آن در نظر گرفته شده است روش های آسان و ساده ای می باشد. به عبارتی می توان آن ها را با روش های پلکانی سالانه و دوره ای پرداخت کرد.

با ویژگی ها و شرایط دریافت وام مسکن در انواع بازپرداخت ها آشنا شدید. این مقاله را بیشتر برای افرادی که مستجر هستند و یا زوج های جوانی که تازه ازدواج کرده اند و با مشکل مسکن مواجه شده اند آماده کردیم تا بتوانند با شرایط  آن ها آشنا شوند.  پس اگر شما هم به وام مسکن نیازمند هستید همین الان اقدام به دریافت آن کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: وام مسکن ، بازار مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسلامیان
۲۰:۳۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام اخه من دوماه دیگه باید خونه روتخلیه کنم پولم چهل تومنه باسه تا بچه هر سال کلی عذاب میکشم واسه خونه از کجا پول بیاریم تو حساب بزاریم کارکنه اونم ده سال از پول پیش بدم پس خودم کجا بشینم کارمونم تو شرکت سلیسه خطرناکه ریهامون داغونه معلوم نیست تا اون ده سالم زنده بمونیم یانه تو روخدا یه فکری به حال ما مستاجرین بکنید
United States of America
سعید
۰۱:۱۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
دمتون گرم واقعا
Iran (Islamic Republic of)
دولت گلدی روز به
۱۰:۳۲ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
دریافت وام مسکن
Iran (Islamic Republic of)
دولت گلدی روز به
۱۰:۳۲ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
دریافت وام مسکن
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا اقایی میبدی
۱۴:۰۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
به نظر خودتان سیستم بانکداری ایران چه کمکی به مردمی که با مشکلات سخت کنونی وقبل از ان مواجه بوده وهستند کرده ومیکند وچرا بجای کاغذ بازی و مشکت تراشی راهکارهای ویاطرحی برای اسان گرفتن و دادن وام به انها وامید وار کردن مردم وکمک به انها ارزوی تک تک ماست من برای گرفتن وام به بانکهای مختلف رفتم هرکدام مشکتاتی سرراه من گذاشتن من ضامن داشتم چک وضامن کارمندهم داشتم وحتی سند خانه ...مشکل من این بود که شغلم ازاده وگواهی اشتغالبه کار ندارم ایا بنظر شما اینکار شما برچه مبنایه مگر ازمن چک وکسرازحقوق وسند خونه و...نمیگیرید
لطفا راهنمایی کنید باید این مشکل را ازمرجع قضایی دنبال کنم یا شما راهکاری به من بگوید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۲۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
من الان ۴۸سالمه داروندارم ۲۰میلیونه .دادمش رهن خونه ازکجابیارم ۱۸میلیون ۱۰ساله بذارم‌ توبانک که‌ باهاش وام بگیرم گیرم داشتم وگذاشتم توبانک دیگه توی اخرت وام به چه دردم میخوره.
Hong Kong
ناشناس
۱۵:۰۹ ۳۰ تير ۱۳۹۹
اگه من این امکانات را داشتم باسه وام گرفتن شک نکن یه جای سرکار بودم نه بیکار آدم هست که خونه داره چنتا خالی خب میخاد چکار کنه اینارا از شون بگیرید والا اگه یه مستجر گیر بیاد دیگه
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۱۱:۵۵ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
چرا وام مسکن شامل مهاجرین افغان صاحب خانه نمی شود چرا تبعیض نژادی می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۶ دی ۱۳۹۸
آقا با سلام ..بهترین راه خانه دار شدن ملت ایران اینه
که اول کسانی که چند تا خونه دارن وبرای هفت پشتشون دارن که بخورن بیان اموالشون را بررسی کنند و حساب خانه های خالی را برسند
اونوقت بیان از دم قسط به اندازه ی وسعت
مالیشون خونه بدن وسالانه مبلغی از در امدشون
روکم کنند چرا با داشتن این همه منابع باید
در جایی زندگی کنند که عالم وادم به ریش ما
بخندند...به خدا قسم بااین ملتی که ما داریم
باید از بهترین خونه ها روداشته باشیم
خلاصه ملت را با از دم قسط خانه دار کنیم
اگه دست دزدان کوتاه بشه می توانیم
خدایا توکل بر تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
خداریشه گرونی رو بسوزوند...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۴۷ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
سلام
خیلی طرح خوبیه

70 میلیون دارم
تا 30 ماه میدمش به بانک ملی
بعد از سی ماه 60میلیون وام 17.5 درصد بهم میدم
مطمئنم که بعد از سی ماه با اون پول هم میشه اون خونه رو رهن کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۸
خيليم بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
حدود دوازده ساله از طرف شرکتیکه همسرم انجا مشغوله کاره به همه کار گرها قول زمین دادن که بسازن وبه ما تحویل دهند بعد به مشکل خوردن حالا هر چه زنگ میزنم جواب نمیدن میگن سنداش اومده اصلا جوابه عاقلانه به ما نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۶:۱۵ ۳۰ تير ۱۳۹۸
آقا من و زنم بخاطر خونه دیگه کارمون داره به طلاق میکشه، الان ۳۳ سالمه و ۷ سال هست ازدواج کردیم، اولش که اومدم به خودمون بیام چند سالی کشید، برنامه با هزار زحمت داشتم جلو می‌بردم که خوردیم به این تورم یهویی، وام گرفته بودم ۱۸ درصد گفتم با فروختن طلا و یک عدد پراید و کمی هم کمک اینور اونور و شاید هم به همراه وام مسکن بتونم یه خونه ۹۰ متری بگیرم که دو ماه بعد از تصمیم خونه ۱۲۰ میلیونی توی روستا شد ۳۰۰ میلیون که کل برنامه من بهم خورد حالا اون پول وام هم رو دستم مونده و دارم قسطش را میدم و ازش استفاده نکردم و ارزشش هم داره هر روز کمتر میشه، دیگه خسته شدم از فشار زن و زندگی، می‌خوام جدا بشم تا بتونم حداقل اعصابم راحت باشه و سکته نزم، دیگه خسته شدم
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۳:۱۳ ۲۷ تير ۱۳۹۸
من که نفهمیدم چی به چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۶ تير ۱۳۹۸
خب یبار بگین وام نمیدیم این چه برنامه ایی.
Iran (Islamic Republic of)
آلفرد هیچکاک
۱۷:۱۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
کار باید اصولی انجام بشه این حرفا دردی را دوا نمی کند
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۱۷:۳۱ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
اینجوری که من حساب کردم با 90 ساعت اضافه کاری(با سابقه 6 سال کار) میتونم بعد 2 سال یه خونه بخرم و بعد 12 سال قسط بدم. یعنی بعد حدود 20 سال یه کارمند میتونه از شرایط زندگی فقط خونه رو داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
هر روز بدتر از دیروز.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
اینقدررهن واجاره خونه گرون شده که مابعداز۲سال ازدواج وزندگی مشترک هرروزشاهده گرونی وتورم بودیم که ازشانس بده مابه جای اینکه پیشرفت کنیم تو۲سال هم بیکار شدم به خاطرتحریم هاشرکت تعطیل شدهم اینکه بی خانمان شدیم وتواین مدت بیکاری پول پیش خونه رفت برای اجاره های عقب افتاده وخرج ومخارج زندگی بااین گرونیهای نجومی
Iran (Islamic Republic of)
مجی
۲۰:۵۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
ای لعنت به گرونی سرمایه دارا روز به روز پولدارتر میشن کارگرا و کارمندا بقیه روز به روز ضعیف تر
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۲:۰۴ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۹:۰۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
خب چرا ازدواج میکنید وقتی میبنید اوضاع اینجوریه، از ماست که بر ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
خدایا به فریادمون برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
قیمت خونه هارو خواهشن کاهش بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
فقط خدا خودش کمک کنه که همه مستاجر ها صاحب خونه بشن انشا الله
Iran (Islamic Republic of)
مردم
۱۰:۵۳ ۱۵ دی ۱۳۹۷
از ماست که بر ماست فقط همین
Iran (Islamic Republic of)
هانی
۲۳:۱۳ ۱۲ دی ۱۳۹۷
به اندازه وام خونه گرون شده تواین یک سال
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۰:۱۳ ۰۲ دی ۱۳۹۷
با لطف خدا و عنایت مسئولین من تونستم وام مسکن را دریافت کنم و با آن یک کارتن بزرگ و مجلل بخرم. خدا قسمت شما هم کنه انشاا...
Iran (Islamic Republic of)
ستایش
۰۲:۵۳ ۰۹ آذر ۱۳۹۷
خیلی هم بهتره جای این وام گرفتن که کلا حرامم هست ، تا آخر عمر بهترخ اونایی که خونه ندارن مستاجر موند ، خودم چهارسال مستاجرم ، میدونم حالاحالاها خونه دار نمیشم ، تا بخوای ب وعده وعید و وامهای مزخرف دل ببندم ، بهتره همون مستاجر بمونم .
Iran (Islamic Republic of)
ستایش
۰۲:۵۲ ۰۹ آذر ۱۳۹۷
خیلی هم بهتره جای این وام گرفتن که کلا حرامم هست ، تا آخر عمر بهترخ اونایی که خونه ندارن مستاجر موند ، خودم چهارسال مستاجرم ، میدونم حالاحالاها خونه دار نمیشم ، تا بخوای ب وعده وعید و وامهای مزخرف دل ببندم ، بهتره همون مستاجر بمونم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۷
واقعا جای تاسف است
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۵۰ ۰۳ آذر ۱۳۹۷
نفسشون از جای گرم در میاد. اون هجده میلیون و خرده ای رو اگه داشتم میرفتم خونه رهن میکردم. این وام‌دهی ها هم فقط برای افراد پر درامده.
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۳:۱۵ ۰۴ آبان ۱۳۹۷
سلام...به نظرم با این طرح مشکل مسکن دار شدن مردم به خوبی حل میشه..مخصوصا تو کلانشهرها...ممنون از اینکه به فکر خونه دار شدن مستاجرها هستید..ما تا شما و ایده های نابتونو داریم هیچ غمی نداریم..خدا اجرتون بده...بازم تشکر بزرگوارها...خدانگهدار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۵ ۲۷ مهر ۱۳۹۷
۱۰ سال دیگه ۶۰ میلیون به پول آن روز میشد ۲ میلیون ۰ آن زمان ارزانترین خانه ۲۰۰ میلیون است بهترین راه خرید دوچرخه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۷
حرف مادر شوهرم کجای دلم بزارم که خونه ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۹ شهريور ۱۳۹۷
قبل عید 97 توروزنامه میخوندم که دولت داره تلاش میکنه که صنعت مسکن وازرکود دربیاره مثل اینکه الان یه جوری دراورده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷
من و همسرم دارو ندارمونو گزاشتیم بانک که وام بگیریم ناراحتیه اعصاب گرفتیم.. صبح تا شب سر همه چی با هم داریم دعوا میکنیم.. .. خدا به هممون رحم کنه و کمکمون بکنه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
پولهایی که مردم تو بانک میزارن فقط به سود کارمندای خود بانکهاس بهترین وامها با بهترین شرایط بهشون تعلق میگیره ولی من نوعی میخوام از بانک وام بگیرم صد جور سنگ جلو پام میندازن که کلا باید قید وامو بزنم واقعا این تبعیذ محسوب میشه خوب چرا باید من باید پولمو تو بانک بزارم که کیفشو کارمندای بانک ببرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
خيلي سخته براي گرفتن وام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
این بانکداری اسلامی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
من هر چی پس انداز داشتم یک سال و نیم گذاشتم بانک مونده. الان که نوبتم شده هیچ جا نمیتونم خونه بخرم توی تهران. یه قانون هم گذاشتن که ۱۵ سال بیشتر نباید باشه اونم از تاریخ تخریب (یعنی در واقع ۱۳ سال کمتر). الکی گفتن ۱۵ سال میشه ۲۰ سال، ولی هنوز بعد سه ماه بخشنامه‌ش نمیاد و از کارمندهای بانک مسکن سوال میکنیم هم میگن بعیده بیاد. پولمون میمونه توی بانک و هیچ حا هم نمیتونیم بخریم زیر ۱۳ سال.
مگه یه زوج جوون غیر از خونه داشتن چی میخوان که واسه ما تبدیل شده به رویا؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
هم دمتون گرم ایول خیلی خوشحال شدم با این حرکت 10سال دیگه خونه دار میشم هورا هورا هورا....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
هم دمتون گرم ایول خیلی خوشحال شدم با این حرکت 10سال دیگه خونه دار میشم هورا هورا هورا....
United States of America
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
با 80 میلیون چی میشه خرید ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
۱۰ سال دیگه ۸۰ میلیون پول یه جعبه روغن نباتیه.
Sweden
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
جوان 21 ساله از فشار عصبی و اینکه اسباب و اساسیشو صاحب خونه به کوچه ریخته بود فرداش سکته کرد و مرد ..... کی پاسخ این عمر تلف شده و زجری که مردم میکشن رو میده ؟ تا کی باید تحمل کرد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
خدا رحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
خدا‌به‌داده‌ما‌برسه‌
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۲:۲۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
با این آشفته بازاری که راه انداختن این طرحها بدرد نمیخوره خودتون هم میدونید رکورد افزایش قیمت رسیده به دقیقه واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۱:۵۰ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
من اومدم 80میلیون بگیرم گفتند15ساله ماهی 970باید قسط بدم یعنی 180میلیون حدودا پرداخت کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
من یه مستاجرم اونم تو قسمت خیلی پایین شهر یعنی حاشیه تهران یکماهه دارم میگردم دنبال خونه میگردم بخدا ضعف اعصاب گرفتم و پرخاشگرشدم چون یه خونه 60 متری طبقه سوم و چهارم بدون آسانسور 35 میلیون پیش میخواد 300 اجاره.اونوقت حضرات میخوان 60 تومن بدن ما خونه بخریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
قیمت خونه خیلی بالاست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
چطوری میشه این وام را پرداخت کرد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۳۰ تير ۱۳۹۷
خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۳:۴۳ ۲۸ تير ۱۳۹۷
سلام
تمام وسايل و اجناس بكار رفته تو مسكن گرون شدن سازنده ها اينارو مجاني نميارن بذارن تو ساختمون فكري بايد اول به ثبات بازار كرد
درضمن بايد قيمت دلار رو كاهش داد
سوم هزينه هاي شهرداري رو كه تمام مسكن سازان از اون بيزارن اورد پايين
United States of America
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۷
خونه ای که 3 سال پیش یا دلار 3 هزار تومن ساخته شده چی؟؟اون الان شده 10 برابر.چه ربطی به مصالح داره
Germany
ناشناس
۱۷:۲۹ ۲۸ تير ۱۳۹۷
کجاست شغل برای تحصیلکرده ها ؟؟؟ چه کسی مسئول آن است؟ به جای پیش فروش سکه چهار تا کارخانه تولیدی راه بیاندازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۸ تير ۱۳۹۷
لطفا دولت و مجلس یک فکر اساسی برای کاهش قیمت مسکن بکنند. این حباب رو کی قراره بتروکنه؟! لطفا تا اطلاع ثانوی از وام و مقروض تر کردن ملت صحبتی نکنید! قیمتها را کم کنید وام نخواستیم. ای خدا از دست این مسئولین که در کنار مردم نیستند و خبر از دل ما ندارن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
هموطن حباب که ترکید
Iran (Islamic Republic of)
حسن ریوندی
۱۱:۴۵ ۲۸ تير ۱۳۹۷
این یعنی کلید خونه رو از دست مردم گرفتن خیلی عالی بود . اگر ما پول داشتیم سپرده بزاریم همین امروز سکه می خریدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۸ تير ۱۳۹۷
فقط افراد سرمایه دار میتونن استفاده کنند ازین وامها...متاسفانه من کارگر حتی نمیتونم بهش فکر کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۸ تير ۱۳۹۷
بانکداری اسلامیییی!!!!!
Germany
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۸ تير ۱۳۹۷
مشکلات کنونی نتیجه همین بده بستانها و سود های بانکی است. اگر فکری به حال بانکها نشود این سودها کشور را با مشکل جدی مواجه خواهد ساخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۸ تير ۱۳۹۷
120 ماه !!؟؟ 10 سال !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۸ تير ۱۳۹۷
از ماست که بر ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۸ تير ۱۳۹۷
اینکه خبر جدیدی نیست! همه ما وام اولیها این رو میدونیم مشکل اینه که با این قیمت حبابی مسکن این وامها جوابگو نیستند و هیچ کمکی نمیکنند! ما ملت جوان اصلا وام نمیخواهیم لطفا قیمت مسکن را کاهش دهید.
Iran (Islamic Republic of)
دبیر
۰۷:۴۳ ۲۸ تير ۱۳۹۷
با۴۰ میلیون برای نوه ها هم خونه بخرم!!!
Iran (Islamic Republic of)
دبیر
۰۷:۴۳ ۲۸ تير ۱۳۹۷
با۴۰ میلیون برای نوه ها هم خونه بخرم!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۲۸ تير ۱۳۹۷
زمین گرونه ، که بخایم بخریم و بعد خودمون بسازیم . خانه خوب هم بد گیر میاد. تا میایم بعد از یکسال وام رو بگیریم خونه چند برابر شده و وام مسکن همون قبلی باقی مونده . دستش درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۲۸ تير ۱۳۹۷
وام بانک ملی کپی برداری ناقص از بانک مسکن می باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۲۸ تير ۱۳۹۷
واسه مدیران و فک و فامیلاتونم اینجوری شرایط میزارین ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۲۸ تير ۱۳۹۷
چه وامی شد بابا ...چه کمکی ...اینم شد وام؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۷ ۲۸ تير ۱۳۹۷
18میلیون بیست درصد هم حساب کنی سودش میشه 60میلیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۱ ۲۸ تير ۱۳۹۷
خدا شفا بده واقعا...۱۰ سال بعد با ۶۰ میلیون چه بشه خرید خدا میداند!!!اجاره یک ماه مستاجری میشه!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۴:۱۸ ۲۸ تير ۱۳۹۷
80 میلیون با سود 12 درصد سالیانه یعنی بعد از 20 سال باید در حدود 192 میلیون تومان سود داد و کلا 272 میلیون تومان ...تازه 80 میلیون در جای متوسط به پایین تهران معادل تقریبا ثلث قیمت یک آپارتمان 50 متریه.. عقلم میگه حرامه ..حراااااام ... بانک ها به جای خدمت به مردم و اقتصاد ،مردم را به خدمت گرفتن ...بیست سال کار کنیم بدیم به بانک .... جدا افتضاحه ....بانک ها با این سودهایی که میگیرن و میدن به اقتصاد ضربه میزنند.سود باید در حد 1 الی 2 درصد باشه
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۳:۰۸ ۲۸ تير ۱۳۹۷
همین الان اون هیجده میلیون و شصت میلیون روبا هم داشته باشیم نهایتش پول رهن یک آپارتمان بشه ....ده سال دیگه که پهنم با این نمیشه خرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۱ ۲۸ تير ۱۳۹۷
من که هنوز موفق نشدم وام بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۲ ۲۸ تير ۱۳۹۷
چطوری میشه وام گرفت؟
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۲:۴۱ ۲۸ تير ۱۳۹۷
وام در بانکها اول برای کارمندهای بانک هست ته موندش برای بقیه اونم با هزار مکافات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۸ ۲۸ تير ۱۳۹۷
خوب است ولی سودش بالاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۸ ۲۸ تير ۱۳۹۷
خوب است ولی سودش بالاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۳ ۲۸ تير ۱۳۹۷
یه باره بگید وام نمیدیم آخه 10 سال بعد طرف وام میخواد چکار
United States of America
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
وام رو یک سال بعد میدن ...اون دهدسال باز پرداخت هست مدت زمانی که وام گیرنده تسویه میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۰ ۲۸ تير ۱۳۹۷
چه منتی هم سر مردم میذارن . هنوز اضافه حقوق رو نگرفتیم همه چیز هفته ای یه بار گرون میشه چه برسه بخواهیم خونه هم بخریم هم صاحبخونه ها بی وجدانند هم املاکی ها که همه کار می کنند برای یه معامله هم بانک به اصطلاح اسلامی . خدایا خودت به فریادمون برس . حتی مردن هم نمی صرفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۲۸ تير ۱۳۹۷
یعنی چی میشه با اقساط 20 ماهه وام گرفت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۸ تير ۱۳۹۷
شرایطش خیلی سخت تره برید بانک متوجه میشید
France
ناشناس
۰۰:۱۲ ۲۸ تير ۱۳۹۷
شماها فکر کنین اصلا بدون ضامن وام دادین جوونا کار دارن ببرن قسط شو بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۷ تير ۱۳۹۷
سود بهره های وامش هم حتما بالاس
Germany
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۷ تير ۱۳۹۷
عجب!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
چی بگم با این وضعیت گرونی
Germany
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۷ تير ۱۳۹۷
آخه۱۰سال پیش با۱۸تومن ۳تا پراید میشدبخری الان یه دونشم نمیدن فکر کن ازحالا تا ده سال دیگه چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناعی
۲۲:۴۹ ۲۷ تير ۱۳۹۷
چقدر باز پرداختشه؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۳۹ ۲۷ تير ۱۳۹۷
اگه 18.2 میلیون تومان رو با نرخ سود سالانه 15درصد در بانک سپرده گذاری کنیم و هر ماه سودشو به سپرده اضافه کنیم بعد از 120ماه میشه 80.8118808میلیون تومان حدود 81میلیون تومان
محاسبات دقیق دقیقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۷ تير ۱۳۹۷
بترسید از خداوند با این سود کارمزد یا بهره
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۲۲:۰۰ ۲۷ تير ۱۳۹۷
باز هم بیچاره ها ته چاه هستند فیش حقوقی از کجا بیارند خانه دنیا که گیرمان نیامد دعا کنید برای قبرمان فیش حقوقی نخواهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۷ تير ۱۳۹۷
همه چی رو گرون کردن با وام هیچی درست نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۷ تير ۱۳۹۷
من از فردا صاحب خونه میشم
Iran (Islamic Republic of)
Asad
۲۱:۳۰ ۲۷ تير ۱۳۹۷
بابا ایول چه فکر بکری کردید به خدا... 18/5 میلیون برای 10 سال...می تونه بعد 10 سال با همین پول 100 برابر 60 میلیونو دربیاره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۷ تير ۱۳۹۷
وای خدای من چه شرایط آسانی در نظر گرفتند!!!!؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امید بهداروند
۱۹:۲۹ ۲۷ تير ۱۳۹۷
ده سال دیگه ۶۰ ملیون فکر کنم پول یه پفک باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۷ تير ۱۳۹۷
خسته نباشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۷ تير ۱۳۹۷
دیگه خانه خریدن رویا شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۷ تير ۱۳۹۷
ای داد وبیداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۷ تير ۱۳۹۷
18 میلیون تومان رو 10 سال بگذارم که بعد 60 میلیون تومان بهم وام بدن !!!
10 سال دیگه با 60 میلیون تومن دوچرخه هم نمیشه خرید چه برسه به خانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۷ تير ۱۳۹۷
۱۰ سال دیگه !! تو بگو فردا !!!۱۰ سال دیگه نه من هستم و نه شما !? نه بانک هست و نه وام و پول شاید دنیا هم بهم خورده باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۲۷ تير ۱۳۹۷
منکه نخواستم با این شرایط قیدشو زدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۷ تير ۱۳۹۷
شرایطش واقعا افتضاح است.همه چیز گرون
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۱۶:۳۵ ۲۷ تير ۱۳۹۷
فقط باید گریه کرد
آخرین اخبار