شعر نزدیکترین هنر به روح و روان انسان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:شهر یکی از هنر‌هایی است که به روح و روان انسان بسیار نزدیک است.

جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزددر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: شعر در واقع یکی از هنر‌هایی است که همه ما ایرانی‌ها با روح و روان و جانمان اغشته شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نزدیکترین هنر به روح و روان ایرنیان شعر است چراکه هرایرانی حداقل دو بیت شعر را حفظ است و انتظارهست که جلسات شعر باشکوه‌تر برگزارشود.

جوادیان زاده اظهار داشت: شب شعر باید پرشور برگزار شود چراکه فضای مجازی هنر‌های تصویری را مجالی برای هنر‌های دیریافتنی تبدیل کرده است.

وی خاطرنشان کرد:موضوعات شهادت در شب شعر باید معنا شود تا یک انسان زمینی شهادت را در واقعیت حس کند و اندیشه‌های بلند نیز باید توسط انسان‌های بزرگ معنا شود و در جامعه نمایش داده شود.

جوادیان زاده تصریح کرد: شهید فیض مفهوم واقعی شهادت را ثابت کرده و این شهید ظرفیت واقعی شهادت را در خودش ایجاده کرده بوده و خداوند نیز اورا به آرزویش رسانده است.

مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی گفت: با خصوصیاتی که شهید فیض داشتند ما می‌توانیم جشنواره‌هایی با برند شهید فیض برگزار کنیم و ما باید برای نشان دادن خصوصیات این شهید به دیگران تلاش کنیم.

انتهای پیام/ ا

برگزاری جشنواره شهید فیض به زودی در یزد

برچسب ها: شب شعر ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار