حادثه رانندگی منجر به مصدومیت یکی از دوندگان جاده ولایت در شهرستان اقلید شد.

مصدومیت یکی از دوندگان جاده ولایتمحمد مهدی مسعودی سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اقلید در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: امشب با اعلام گزارش تصادف در فلکه گاز این شهرستان بلافاصله نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه منجر به زخمی شدن یکی از این دوندگان شد، افزود: مصدوم حادثه دیده پس از معاینات اولیه و انجام اقدامات پزشکی از سوی ماموران اورژانس به بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) اقلید منتقل شد.

مسعودی با اشاره به اینکه مصدوم از ناحیه سر و هر دو پا دچار مصدومیت شده است، تصریح کرد: متاسفانه وضعیت این دونده وخیم گزارش شده است.

گفتنی است این ورزشکاران روز جمعه (۲۲ تیرماه) ساعت ٧ صبح وارد شهرستان اقلید شدند و مورد استقبال مردم در شهر‌های دژکرد، سده، آسپاس و سپس در شهر اقلید قرار گرفتند.

این دوندگان با حمل پرچم سبز رضوی و عبور از شهر‌های شلمچه، خرمشهر، آبادان، اهواز، بهبهان از خوزستان، دهدشت و یاسوج از استان کهگیلویه و بویراحمد، اقلید در فارس، دهشیر، یزد و طبس، نیشابور مسیر ۲ هزار کیلومتری را طی کرده و پرچم رضوی را بر فراز گنبد طلایی نصب خواهند کرد.

انتهای پیام/ر

مجروح شدن یکی از دوندگان جاده ولایت

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار