در جلسه ستاد تسهیل استان وضعیت واحدهای بلاتکلیف زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : واحدهایی که قابل فعال شدن هستند را فعال کرده و مابقی واحدها را نیز تعیین تکلیف کنیم.

وی گفت : تعدادی از پروژه های بلاتکلیف استان مربوط به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی است، طرح های کاغذ غرب، کاغذ بیستون تامین و اسیدسیتریک از جمله این پروژه ها است.

بازوند افزود : سرمایه گذاری زیادی برای این سه پروژه انجام شده ولی متاسفانه از این سرمایه ها استفاده ای نمی شود، لذا این جلسه به منظور تعیین تکلیف این طرح ها تشکیل شده تا بدانیم در سال 97 به کجا ختم خواهند شد.

دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: نرخ بیکاری این استان 9.5 درصد بالاتر از میانگین کشور است و همه باید برای ایجاد اشتغال در استان تلاش کنیم.

وی گفت: ورود وزارت کشور به طرح های اینچنینی به معنای تعیین تکلیف نهایی آنهاست و بدنبال به نتیجه رسیدن آنها هستیم.

دین پرست افزود : جلسه ای با حضور دستگاه های مرتبط با این طرح ها( پالایشگاه آناهیتا، کاغذ غرب، اسیدسیتریک و کاغذ بیستون) در وزارت کشور برگزار شده و  تصمیمات خوبی برای رفع مشکلات این پروژه ها گرفته شد.

وی افزود : این آمادگی را نیز داریم هرجا نیاز باشد پیگیری کنیم تا مشکلات فراروی این طرح ها مرتفع شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

برگزاری جلسه ستاد تسهیل در استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.