فرماندار کرمانشاه گفت : اشتغال مهمترین مشکل کرمانشاه است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛  رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : اشتغال مهمترین مشکل کرمانشاه است و تسهیلات خوبی برای کمک به رفع بیکاری در بخش‌های مختلف داریم که از مهمترین آنها می‌توان به طرح اشتغال روستاییان اشاره کرد.

وی گفت : در این بخش 185 طرح با اعتبار 257 میلیارد تومان در شهرستان پیش‌پذیرش شده که از این میزان بیش از 24 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

رنجبر بر لزوم جلوگیری از هدررفت این منابع تاکید کرد و افزود: باید نظارت‌های لازم بر هزینه‌کرد درست این تسهیلات صورت گیرد.

وی درباره اعتبارات امسال شهرستان کرمانشاه نیز اظهار کرد: 142 میلیارد تومان از محل اعتبارات توازن منطقه‌ای و 61 میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی استانی داریم که 350 پروژه برای این اعتبارات تعریف و اعتبارات بین دستگاه‌ها توزیع شد.

به گفته این مسئول در سال 96 هیچ برگشت اعتباری در شهرستان جز چند مورد جابجایی نداشتیم و باید امسال نیز این مهم را مد نظر قرار دهیم.

رنجبر در ادامه از توسعه چتر بیمه در مناطق روستایی و عشایری شهرستان کرمانشاه هم خبر داد و عنوان کرد: اکنون 19 هزار خانوار روستایی و عشایر در شهرستان کرمانشاه تحت پوشش بیمه هستند که معادل 80 درصد جمعیت هدف است.

به گفته این مسئول، 20 درصد باقی مانده نیز باید هرچه زودتر تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

توسعه چتر بیمه در مناطق روستایی و عشایری

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.