مراسم اختتامیه مسابقات هدف زنی پاراگلایدر در همدان برگزار شد.

‌معرفی نفرات برتر مسابقات هدف زنی پاراگلایدر در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسابقات هدف زنی پاراگلایدر با حضور رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان، عیوقیان رئیس هیات انجمن های ورزشی و مربیان، داوران و خلبان های شرکت کننده در سالن همایش های یادمان عین القضات همدان برگزار شد.

منعم،مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: همدان مزیت های مختلفی برای رشد صنعت گردشگری ورزشی دارد از خیل ورزشکاران و ورزش دوستان گرفته تا ظرفیت های گوناگون صنعت گردشگری، همه حاکی از توانمندی های کشور و استان همدان در این زمینه است.

وی افزود: ورزش های هوایی به لحاظ جذابیت گسترده اهمیت ویژه ای در جذب گردشگران و جهانگردان داخلی و خارجی دارند و برگزاری این جشنواره در راستای معرفی همدان در رویداد 2018 بوده است.

منعم تصریح کرد:در حوزه ورزش هایی هوایی، همدان از ظرفیت زیادی برخوردار است و امیدواریم با برگزاری این رقابت ها بتوانیم صنعت پروازی و ورزش های هوایی را در همدان گسترش دهیم.

خلبان عباس آزادی مسئول کمیته فنی این رقابتها در ادامه گزارشی از نحوه برگزاری این مسابقات ارائه نمود.

وی گفت: رقابت‌های هدف زنی کشوری با حضور بیش از 32 خلبان در همدان برگزار شد که از این تعداد 8 خلبان از استان همدان بودند.

 آزادی افزود: در این رقابتها 5 خلبان در بخش بانوان و 27 خلبان در بخش آقایان به رقابت پرداختند که در پایان در بخش بانوان به ترتیب الهام مختاری از آذربایجان غربی، نسیم ابراهیمی از کردستان و ریحانه رضوی از مرکزی اول تا سوم شدند.

وی خاطر نشان کرد: در بخش آقایان نیز محمد ریحانی از بندرعباس، سامان کامران از بوشهر و شاهین ابراهیمی از کردستان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

خلبان آزادی گفت: سطح کیفی خلبانان همدانی بهتر از قبل شده و ارتقای سطح ورزشکاران استان بسیار محسوس است.

شایان ذکر است این مسابقات و جشنواره آزاد پاراگلایدر بر اساس قوانین فدراسیون جهانی ورزش های هوایی FAI و در 27 و 29تیرماه و با حضور ۲۰۰ خلبان پاراگلایدر از سراسر کشور در سایت شهرستان همدان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

 مسابقات هدف زنی پاراگلایدر در همدان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار