مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: ۱۸ ویژه برنامه شاخص و متنوع برای بزرگداشت هفته ملی کودک در ۳۱ مرکز کانون استان پیش‌بینی شده است.

معصومه ابراهیمی هژیرگفت: اجرای برنامه «پیک امید» در روستای قاسم آباد شهرستان فامنین با ارائه خدمات رایگان فرهنگی هنری، معرفی شخصیت سردار شهید همدانی در ملایر و نیز برنامه نقاشی چهار هزار متری با موضوع مصرف آب و نگهداری محیط زیست در دستور کار قرار دارد.

او گفت: برگزاری جشن روز جهانی کودک با موضوع «طوفان‌الاقصی» در تپه عباس‌آباد و سالن ابن سینا شکریه، دوره تربیت مربی و رونمایی از پوستر تربیت رسانه‌ای، دوره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای مربیان، برنامه‌های خاص برای کودکانی با نیاز‌های ویژه جسمی و ذهنی، میز خدمت در نمازجمعه با حضور عروسک‌های نمایشی و ارائه محصولات فرهنگی در هفته کودک همدان پیش بینی شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: روزشماری که برای این هفته در نظر گرفته شده به صورت کلی در حوزه خانواده، محیط زیست، رشد و شکوفایی، عدالت، حقوق کودکان، هویت و رفاه هستند که هر روز متناسب با آن یک شعار را در بر گرفته است

۱۴ تا ۲۰ مهرماه در تقویم کشور به نام هفته ملی کودک نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار