در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

افتتاح مرکز جامع توانبخشی سالمندان با ظرفیت 50 نفر در شرق پایتخت

معاون توانبخشی بهزیستی تهران از افتتاح مرکز خدمات توانبخشی در شرق پایتخت با ظرفیت 50 سالمند در بخش شبانه‌روزی خبر داد.

افتتاح مرکز جامع توانبخشی سالمندان با ظرفیت 50 نفر در شرق پایتختپرستو منصوری معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: مرکز جامع توانبخشی ویژه سالمندان با ظرفیت پذیرش 50 سالمند در بخش شبانه روزی در شرق پایتخت افتتاح شده است و سالمندان با دارا بودن شرایط مختلف در آن پذیرش شده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر 30 نفر از سالمندان نیازمند دریافت خدمات توانبخشی در بخش شبانه روزی مرکز شرق پایتخت حضور دارند و این مرکز  ظرفیت پذیرش 80  سالمند در بخش روزانه را نیز دارا است.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی بهزیستی مرکز جامع توانبخشی شرق پایتخت به 80 سالمند نیز خدمات مراقبت در منزل را با آموزش به افرادی که با سالمند زندگی می‌کنند، ارائه می‌کند.


بیشتر بخوانید: اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای اجرای زیرساخت‌های قانون حمایت از معلولان در سال ۹۷ 


منصوری همچنین تاکید کرد: آموزش به افرادی که با فرد سالمند زندگی می‌کنند توسط کارشناسان توانبخشی سازمان بهزیستی که دارای مهارت‌های مورد نیاز در حوزه تعامل با سامندان هستند، انجام می‌گیرد.

وی اضافه کرد: مرکز جامع توانبخشی سالمندان تنها مرکز جامع نگهداری سالمندان در شرق تهران با مدیریت بخش غیردولتی اداره می‌شود و مراسم افتتاحیه آن نیز در هفته بهزیستی با حضور انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و همچنین مسئولان حوزه توانبخشی این سازمان  صورت گرفت.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران تاکید کرد: نگهداری شبانه روزی از سالمندان، ارائه خدمات پزشکی و مراقبتی و همچنین برگزاری برنامه‌های شاد و روحیه بخش ویژه سالمندان از جمله برنامه‌ها و خدمات مورد ارائه در مرکز جامع توانبخشی ویژه سالمندان شرق پایتخت است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بهزیستی ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار