نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سه روستایی که در خرمشهر از آب شرب با کیفیت مناسب برخوردار نبودند، با اجرای طرح غدیر ۲، از آب شرب شیرین بهره‌مند می‌شوند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت:  سه روستا در شهرستان خرمشهر وجود دارد که از پس از جنگ تاکنون از آب شیرین و با کیفیت مناسب بهره‌مند نشده‌اند. پس از مشکلاتی که در بحث آب شرب در سال‌های گذشته برای شهرهای آبادان و خرمشهر به وجود آمد وضعیت آب شرب سه روستای منیخ، حفار شرقی و معمره سنگور نامناسب‌تر از گذشته نیز شد.

وی افزود: علی‌رغم اینکه در دولت نهم و دهم طرح غدیر یک برای شهرهای آبادان خرمشهر کشیده شد اما برای این سه روستا آبی از طرح غدیر تامین نشد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت:  در حال حاضر با توجه به اقداماتی که در بهبود کیفیت آب شرب شهرستان‌های خرمشهر و آبادان با اجرای طرح غدیر 2 انجام گرفت، این سه روستا نیز در این طرح در نظر گرفته شدند و تا آب طرح غدیر به آنها نیز برسد.

سامری افزود: سه روستایی که در شهرستان خرمشهر سالیان سال از آب شرب با کیفیت مناسب برخوردار نبوند، اکنون با این اقدام از آب شرب شیرین بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ د

آب شرب با کیفیت در روستاهای خرمشهر

برچسب ها: طرح غدیر ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.