امام‌جمعه آبادان گفت: رهاسازی آب برای مصرف کشاورزی در آبادان ادامه پیدا کند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی ابراهیمی پور امام‌جمعه آبادان گفت: وضعیت آب کشاورزی تا نزدیک به شهر چوئبده مناسب و امکان استفاده آن برای کشاورزی فراهم است اما آبی که آزاد شده به‌صورت موقت است و باید رهاسازی آب مجدداً صورت گیرد.

وی افزود: وضعیت آب شهری ما تقریباً به ثبات رسیده است و جا دارد از همه عوامل این موضوع از کارگر ساده گرفته تا دیگر عوامل تشکر کنم.

خطیب نماز جمعه آبادان با تأکید بر مشکلات آبادان در حوزه آب شرب گفت: هر چند شهر چوئبده و اروندکنار هنوز با مشکل روبه‌رو هستند و اما مسئولان قول دادند که به‌زودی آب این مناطق نیز به ثبات برسند.

وی افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی وضعیت آب کشاورزی تا نزدیک به شهر چوئبده مناسب است و امکان استفاده آن برای کشاورزی فراهم است و ناخالصی آب به‌گونه‌ای پایین آمده که برای آبیاری گیاهان قابل‌استفاده است اما آبی که آزادشده به‌صورت موقت است و باید تلاش شود رهاسازی آب مجدداً صورت بگیرد.

ابراهیمی‌پور گفت: بارها تأکید کردیم که باید تمام کسانی که از دهانه کارون تا انتها از آب استفاده می‌کنند پمپ‌های خود را خاموش کنند تا آب بیشتری به آبادان برسد و همان‌طوری که استاندار خوزستان نیز اشاره کرد اجازه دهند این آب استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/ د

رها سازی آب برای کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.