نائب‌رئیس هیأت بسکتبال استان اردبیل گفت: با انجام ارزیابی‌های نهایی 2 بانوی اردبیلی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال جوانان دعوت شدند.

مهین قربانی، نائب‌رئیس هیأت بسکتبال استان اردبیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اظهار کرد: نگین جوهرچی و زهرا آزمون دو بانوی اردبیل هستند که به اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال جوانان دعوت شدند.

وی گفت: با پیشنهاد نواب رئیس هیأت بسکتبال استان‌ها جهت استفاده از پتانسیل‌های موجود در بسکتبال استان‌ها تعدادی از بازیکنان جوان و واجد شرایط برای آزمودن فنی و ارزیابی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال دعوت شدند. 

نائب‌رئیس هیأت بسکتبال استان اردبیل تصریح کرد: 24 نفر از سراسر کشور برای این اردو فراخوانده شدند تا این اردو از روز سه‌شنبه 2 مردادماه در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی تهران برگزار شود.

وی با اشاره به وضعیت بسکتبال بانوان در سطح استان اردبیل بیان کرد: با وجود کمبودهایی که در زیرساخت‌های ورزشی اعم از سالن‌ ورزشی استاندارد و مربیان این رشته ورزشی برای پیشرفت بسکتبال استان دیده می‌شود تمام تلاش‌های خود را در این مسیر ادامه خواهیم داد.

قربانی افزود: شهرستان‌های اردبیل، گرمی، مشگین‌شهر و خلخال در بخش بسکتبال بانوان فعال هستند که نسبت به سال گذشته ازنظر کیفی پیشرفت چشم‌گیری داشتند.

نائب‌رئیس هیأت بسکتبال استان اردبیل گفت: 350 نفر ورزشکار سازمان‌یافته سال گذشته در بخش بانوان به ثبت رسید که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای امسال تعداد بانوان بسکتبالیست افزایش خواهند یافت.

انتهای پیام/ع

اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.