سخنگوی حزب جنبش ملی اعلام کرد که گفتگوها با حامد کرزی و رحمت الله نبیل و برخی دیگر از رهبران سیاسی این کشور برای پیوستن به ائتلاف ملی نجات افغانستان نهایی شده است.

کرزی به «ائتلاف ملی نجات افغانستان» می پیونددبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی حزب جنبش ملی اعلام کرد که گفتگوها با حامد کرزی و رحمت الله نبیل و برخی دیگر از رهبران سیاسی این کشور برای پیوستن به ائتلاف ملی نجات افغانستان نهایی شده است.

بشیر احمد ته ینج، سخنگوی حزب جنبش ملی گفت: رایزنی ها ادامه دارد تا جریان ها و افراد سیاسی اثر گذار کشور مانند حامد کرزی در این ائتلاف حضور یابند.

آقای ته ینج در این مورد گفته است: در این ائتلاف که قرار است در هفته آینده اعلام حضور کند، بسیاری از مقامات بلند حکومتی شامل خواهند بود که ما گفتگوها را با حامد کرزی و رحمت الله نبیل نهایی ساختیم و امکان میرود که آنها نیز در این ائتلاف شامل باشند.

قرار است این ائتلاف در هفته آینده اعلام موجودیت کند اما تا کنون حامد کرزی، رئیس جمهور پیشین افغانستان درمورد پیوستن به این ائتلاف، ابراز نظر نکرده است.

در حال حاضر، عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری، محمد محقق، معاون دوم ریاست اجرائی، عطا محمد نور، رئیس اجرایی جمعیت اسلامی و شماری از چهره های سیاسی و جهادی از جنوب و شرق افغانستان در این ائتلاف حضور دارند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار