بانوی خیر سنندجی ۳ زندانی نیازمند جرائم غیرعمد را آزاد کرد

مدیرکل زندان‌های استان کردستان گفت: یک بانوی خیر سنندجی با پرداخت دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال سه زندانی نیازمند جرائم غیرعمد را آزاد کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اسحاق ابراهیمی گفت: یک بانوی خیر سنندجی که نخواست نامش بیان شود با پرداخت دو میلیارد و 100 میلیون ریال به حساب ستاد دیه استان، سه زندانی نیازمند جرائم غیرعمد را که به دلیل بدهکاری مالی در زندان بودند را آزاد و آنان به آغوش خانواده‌ و جامعه بازگرداند.
وی با بیان قدردانی از روحیه فداکاری مردم نوع‌دوست و نیک‌اندیش کردستانی گفت: از سه زندانی جرائم غیرعمد آزاده شده از زندان‌های کردستان دو نفر مرد و و یک نفر دیگر نیز زن بود.
مدیرکل زندان‌های استان کردستان تصریح کرد: کردستانی‌های مردم‌دار همواره در امور خداپسندانه از جمله کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد پیش قدم بوده و در تمام کارهای خیرخواهانه حضور پرشور از خود نشان می‌دهند.
وی با قدردانی از اقدام انسان‌دوستانه این زن خیر سنندجی اضافه کرد: این سه زندانی جرائم غیرعمد سال‌ها بود که به‌دلیل عدم توانایی در پرداخت بدهکاری خود در زندان به سر می‌بردند که این بانوی خیر با اقدام خداپسندانه خود آنان را آزاد و شادی و خوشحالی به خانواده این زندانیان هدیه داد و قطعاً اجر و پاداش این کار نزد حق‌تعالی محفوظ می‌ماند.
ابراهیمی افزود: تعداد زندانیان جرائم غیرعمد در استان کردستان حدود 400 نفر است که 75 درصد از این مددجویان را بدهکاران مالی و افرادی تشکیل می‌دهند که ناخواسته و به‌دلیل نوسانات اقتصادی که دامنگیر جامعه شده روانه زندان شده‌اند.
مدیرکل زندان‌های استان کردستان گفت: این 400 زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان چشم‌انتظار خیران و کمک‌های انسان‌های نوع‌دوست و نیک‌اندیش هستند.
انتهای پیام/م


400 زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان چشم‌انتظار کمک‌های خیرین هستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار