رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: از ظرفیت استان اردبیل برای جذب گردشگر سلامت از کشور آذربایجان استفاده خواهد شد.

علی اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به ظرفیت اردبیل و همجواری این استان با کشور آذربایجان افزود: یکی از مهمترین موضوعاتی که در استان اردبیل می توانیم آن را دنبال کنیم جذب گردشگر سلامت از جمهوری آذربایجان است که در این خصوص به توافق های خوبی با مسئولان کشور آذربایجان رسیده ایم.

وی تصریح کرد: یکی از انواع گردشگری، گردشگری سلامت است که در این میان از کشورهای همسایه از جمله جمهوری آذربایجان گردشگران سلامت وارد ایران می شوند که در این میان با توجه به اشتراکات بین اردبیل و جمهوری آذربایجان و نزدیکی جغرافیایی می‌توان از این فرصت بهره بهتری برای جذب گردشگر سلامت برد که البته روند جذب گردشگر سلامت در ماه های اخیر رشد مناسبی داشته است.

معاون رئیس جمهور‌ همچنین به طبیعت بکر استان اردبیل اشاره کرد و افزود: خوشبختانه اردبیل در حوزه گردشگری طبیعی نیز ظرفیت های بسیار خوبی دارد که خوشبختانه علاقه‌مندی استاندار اردبیل به حوزه گردشگری می تواند به توسعه گردشگری طبیعی در این استان کمک کند.

مونسان‌ با اشاره به اینکه استان اردبیل می تواند سرآمد گردشگری طبیعی باشد گفت: مهمترین هدفم از سفر به اردبیل بررسی ظرفیت ها و‌ فرصت های گردشگری و سرمایه گذاری در این استان است و برنامه های ویژه ای برای توسعه گردشگری اردبیل داریم‌.

انتهای پیام/ح

جذب گردشگر سلامت از جمهوری آذربایجان

برچسب ها: گردشگری ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.