مدیر دفتر طنز حوزه هنری اصفهان گفت: کتاب" خنداخند" که در آن منتخب آثار چندین ساله طنز پردازان اصفهانی گردآوری شده به زودی چاپ می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد پوررشیدی با اشاره به برنامه‌های دفتر طنز اظهار داشت: دفتر طنز هم برای عموم مردم و هم برای طنز پردازان برنامه‌های خاص خودش را زیرا طنز باید برای جامعه باشد و مردم استفاده کنند به همین دلیل برنامه خنداخند که چندین دوره برگزار شده ادامه دارد.

وی افزود: برنامه حلقه طنز چهارشنبه نخست هر ماه ویژه طنز پردازان است که در آن تازه‌ترین اثر خود را  خوانده و  مورد نقد بررسی قرار می‌گیرد .

مدیر دفتر طنز حوزه هنری اصفهان گفت: هم‌چنین کتاب خنداخند که در آن منتخب آثار چندین ساله طنز پردازان اصفهانی گردآوری شده  به زودی چاپ می‌شود. 

وی بیان کرد: پروژه‌ی بعدی تهیه اپلیکیشن حلقه طنزاست که آثار آن در حال جمع‌آروی است در فضای مجاز به معرفی کارهای طنز پرداز اصفهانی می‌پردازد .

پور رشیدی با اشاره به برنامه‌های رادیو اصفهان تصریح کرد: در رادیو اصفهان با برنامه چکاوک و بخش رندانه که هر هفته پنجشنبه و جمعه‌ها پخش می‌شود همکاری داریم که در آن هر هفته به معرفی یک طنز پرداز می‌پردازیم و آثارشان بررسی می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار