جانشین انتظامی استان کردستان از کشف یک بسته ارز خارجی قاچاق به مقدار ۱۰۰ هزار دلار که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، خبرداد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس مسعودی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال یک محموله دلار قاچاق از غرب کشور به سمت تهران، سریعاً چند اکیپ عملیاتی پلیس سقز به محور "سقز-بانه" اعزام شدند.

وی افزود: با استقرار محسوس و نامحسوس ماموران پلیس سقز در چند نقطه حساس، سرانجام یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل ارز قاچاق در محور "سقز-بانه" شناسایی و در عملیاتی ضربتی، خودروی قاچاقچیان ارز متوقف و سرنشینان آن دستگیر شدند.

جانشین انتظامی استان کردستان بیان کرد: پس از انتقال خودروی قاچاقچیان به مقر پلیس، در بازرسی از خودرو، یک بسته ارز خارجی قاچاق به مقدار ۱۰۰ هزار دلار که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

مسعودی با اشاره به دستگیری ۲ نفر و تکمیل پرونده قضائی در این رابطه، افزود: قاچاق ارز و پولشویی، ضربات جبران‌ناپذیری بر پیکره اقتصاد کشور وارد می‌کند و حافظان نظم و امنیت عمومی جامعه در این رابطه، با مخلان حوزه اقتصادی براساس قانون و قاطعانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/م

کشف دلار‌های ارز قاچاق در سقز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.