انشعابات غیرمجاز در مناطق مادوان و تنگ مهریان شهرستان بویراحمدجمع آوری شد.

اجرای طرح جمع آوری انشعابات غیرمجاز در یاسوجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان ازاجرای طرح جمع آوری انشعابات غیرمجاز در یاسوج اجرای طرح جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در مناطق مادوان و تنگ مهریان خبر داد و گفت: در چهار سال اخیر شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز به صورت ویژه در دستور کار آبفای استان قرار گرفته است.
خسرو دمساز با اشاره به اینکه طرح جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در شهرهای استان به صورت مداوم در حال اجرا است افزود: شرکت آب و فاضلاب در شناسایی و جمع‌آوری تخلفات آب هیچگونه مماشانی ندارد.
دمساز با اشاره به اینکه هر انشعاب غیرمجاز تا هفت برابر یک انشعاب مجاز مصرف دارد ادامه داد: هرگونه نصب انشعاب باید با کسب مجوز و حق انشعاب باشد و در غیر این صورت تخلف محسوب می‌شود.
وی ضافه کرد: یکی دیگر از مصادیق تخلفات، استفاده از آب شرب برای کشاورزی و باغداری است و در موارد متعددی مشاهده می‌شود که افرادی بدون در نظر گرفتن شرایط تنش آبی و کمبود آب از شرب تصفیه شده شهری برای آبیاری باغ و صیفی جات استفاده می‌کنند.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهری مادوان تعداد مشترکان این شهر را بیش از ۱۰ هزار و ۳۵۰ فقره عنوان کرد و گفت: با توجه به افزایش روز افزون جمعیت شهر مادوان، نیاز به منابع جدید تامین آب برای شهروندان محسوس است و امیداریم با رفع معارضاتی که در زمینه اجرای طرح انتقال آب تنگ کبوتری به شهر مادوان وجود دارد، آب شرب مورد نیاز شهروندان مادوان نیز تامین شود.
پاراد افزود: در چهار ماه اخیر بیش از ۳۰۰ انشعاب غیرمجاز و تخلف در زمینه انشعاب غیرمجاز و استفاده غیراصولی از آب شرب ثبت شده و اقدامات لازم نیز انجام شده است.

 انتهای پیام/غ

شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیر مجاز

برچسب ها: آب و فاضلاب ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.