شهرام جزایری با انتشار ویدئویی در نزدیک مرز ایران، خبر بازداشت خود را تکذیب کرده بود.

فیلمی که جزایری منتشر کرد تا بگوید خبر بازداشتش صحت نداردبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از انتشار خبر بازداشت شهرام جزایری در مرز، فیلمی از او در فضای مجازی منتشر شد که در آن وی ادعا می‌کند بازداشت نشده و در باکو مشغول خوردن کباب است. اما پس از ساعتی خبر بازداشت او تأیید شد.

 موضوع از این قرار بود که جزایری برای اینکه بتواند به صورت قاچاقی از مرز ایران خارج  و وارد ترکیه شود خودش را داخل بار عدس پنهان می‌کند. این در حالی است که هنگام خروج از مرز ماموران مرزی جمهوری اسلامی به بار عدس مشکوک می‌شوند و بعد از بررسی با دوبین ایکس-ری، جزایری در بار عدس شناسایی شده و دستگیر می‌شود.

پس از دستگیری جزایری که به همراه 80 افغانی رخ می‌دهد، وی ادعا می‌کند که یک افغانی است و مانند سایر 80 نفر قصد خروج از کشور را داشته است. شهرام جزایری سپس به همراه سایر اتباع بیگانه به محل نگهداری اتباع فرستاده می‌شود، اما شب هنگام وقتی که معاون هنگ مرزی قصد بازدید از این اتباع را داشته است به جزایری مشکوک می‌شود و وی را شناسایی می‌کند.

پس از شناسایی جزایری مشخص می‌شود که انگیزه وی خروج از کشور و فرار به کانادا بوده است. حال ویدئویی از جزایری در فضای مجازی منتشر شده است که در آن وی ادعا می‌کند که دستگیر نشده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: فضای مجازی ، جزایری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
شام امشب. شهرام کباب + آب خنک
-
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
خدا ازش نگذره
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۱۲:۰۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
چرا اعدام نمی شود؟
البته بعد از اینکه مالیات اخذ شود و دیگر مبالغی از بیت المال مسترد گردد
آخرین اخبار