بیست و هشتمین رنکینگ کشوری ناین بال بیلیارد آقایان، در شهرکرد به کار خود پایان داد.

پایان مسابقات ناین بال بیلیارد ایران در شهرکردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بیست و هشتمین رنکینگ ناین بال آقایان ایران از دوشنبه گذشته اول مرداد ۹۷ به مدت شش روز، از سوی فدراسیون بیلیارد و بولینگ کشورمان و به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری، در مجموعه ورزشی تختی شهرکرد برگزار شد.

۱۶۸ بازیکن از استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، کرمان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، همدان، لرستان، مازندران، مرکزی و چهارمحال و بختیاری در این رقابت‌ها شرکت داشتند.

در پایان سید رحیم معین‌السادات از مازندران، با نتیجه ۱۱ بر ۷ در مقابل رقیب اصفهانی به مقام قهرمانی دست یافت و آرمان دیناروند از اصفهان بر سکوی دوم و سینا ولی زاده از خراسان رضوی در جایگاه سوم ایستاد.

محمد آزاد، محمدعلی پردل، علی مقصود، آرش گل‌کار فرد و آرمین محمودی هم در رده‌های چهارم تا هشتم قرار گرفتند.

به گفته هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بیلیارد و بولینگ جمهوری اسلامی ایران؛ این مسابقات در سطح استاندارد‌های بین المللی برگزار گردید.

رشته ورزشی ناین بال یا ۹ توپ (NINE BALL) بر روی یک میز برگزار می‌شود که هر بازیکن باید اول به توپ دارای پایین‌ترین شماره بر روی میز ضربه بزند و پس از ضربه اول به پایین‌ترین شماره، چنانچه توپ دیگری نیز وارد پاکت شود مورد قبول است.

انتهای پیام/خ

برترین‌های رنکینگ کشوری ناین بال آقایان در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار