عضو شورای شهر تهران گفت:باید نسبت به پیگیری حقوقی مسائل 5 تن از کارگران شهرداری که در حادثه رانندگی بزرگراه شهید بابایی جان خود را از دست دادند، به صورت جدی اقدام کنیم.

تأکید مسجد جامعی بر پیگیری مسائل حقوقی 5 کارگر جان باخته شهرداریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در هفتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود با تأکید بر ضرورت حفظ حرمت اعضای شورای شهر از سوی مدیران شهرداری اظهار کرد:‌ در حال حاضر چند ماه از آغاز فعالیت اعضای شورای شهر می‌گذرد و ادبیاتی که در کلام مدیران شهری دیده می‌شود،‌ مناسب اعضای شورای شهر نیست.

عضو شورای شهر تهران ضمن تسلیت جان باختن 5 تن از کارگران شهرداری در سانحه رانندگی بزرگراه بابایی، گفت:‌ ما باید پیگیر مسائل حقوقی مربوط به آن‌ها باشیم، زیرا آن‌ها کسی را ندارند که حقوق‌شان را پیگیری کند و نباید اجازه دهیم که حق آن‌ها پایمال شود.

مسجد جامعی با تأکید بر اینکه باید به مسائل خانوادگی جان باختگان این حادثه رسیدگی کرد، گفت: ارتباط شهرداری و دولت در سطح خوبی است و شهردار تهران هم بر این موضوع تأکید داشته است.

وی در ادامه با اشاره به هزینه 20 میلیارد تومانی شهرداری تهران برای بازسازی باغ ملی و میدان مشق،‌ گفت: این موارد از بناهای ارزشمند تهران هستند که از مهم‌ترین محل‌های تفریحی پایتخت به شمار می‌روند و بر اساس معماری اواخر دوره قاجار ساخته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار