کمیته امداد ماهانه بیش از ۱۸ میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان کمک معیشت به خانوارهای تحت حمایت در استان کرمانشاه پرداخت می کند.

رحمتی پور معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه گزارشی از کمک معیشت پرداختی به خانوارهای تحت حمایت ارائه کرد.

وی گفت: کمیته امداد ماهانه بیش از ۱۸ میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان کمک معیشت به خانوارهای تحت حمایت در استان کرمانشاه پرداخت می کند.

رحمتی پور افزود: این نهاد ماهانه بیش از ۱۸ میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان کمک معیشت به خانوارهای مددجو کرمانشاهی پرداخت می کند.

وی با بیان اینکه از دی ماه سال ۹۶ در کنار مستمری امداد اعتباری با عنوان مبلغ افزایشی کمک معیشت به خانوارهای تحت حمایت این نهاد اختصاص داده شده است، بیان کرد: هم اکنون مستمری، مبلغ افزایشی کمک معیشت و یارانه عمومی دولت ماهانه به صورت تجمیعی به حساب سرپرستان خانوار تحت حمایت این نهاد واریز می شود.

وی ادامه داد: کمک معیشت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در تیرماه سال جاری نیز با ۱۴ درصد افزایش پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: هم اکنون حداقل مستمری و یارانه پرداختی به خانوارهای یک نفره تحت حمایت کمیته امداد ۲۰۷ هزار تومان و حداکثر ۷۴۴ هزار تومان است که به خانوارهای پنج نفره و به بالا پرداخت می شود.

کیومرث رحمتی پور عنوان کرد: ۷۴ هزار و ۵۴۵ خانوار در استان کرمانشاه تحت حمایت کمیته امداد هستند که از این تعداد حدود ۵۵ هزار خانوار از کمک معیشت ماهانه و باقی خانوارهای مددجو از سایر خدمات حمایتی این نهاد برخوردار می شوند.

انتهای پیام/د

 

ارائه گزارشی از کمک معیشت پرداختی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد

 

 

 

برچسب ها: اخباراقتصادی ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.