شانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران از فردا تا ۱۲ مرداد در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.

احمدرضا مهاجری نژاد رییس اداره آموزش و پرورش بابلسر گفت: این کنفرانس با حضور بیش از هزار و ۲۰۰ معلم در دانشگاه پردیس مازندران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۴۳۰ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد، افزود: در این دوره، ۲۰۰ مقاله به صورت سخنرانی و پوستر و ۱۶ کارگاه آموزش ریاضی برای کتب جدید التالیف با حضور مولفین دفتر تالیف ارائه خواهد شد.

مهاجری نژاد گفت: معیار‌های انتخاب معلمان برای آموزش ریاضی و ارتقای دانش حرفه‌ای آنان، شیوه‌های موثر در فرآیند یاددهی یادگیری ریاضیات، چالش‌های آموزش ریاضی مدرسه‌ای، بررسی محتوای کتاب‌های درسی ریاضی در پایه‌های مختلف، جایگاه سنجش و ارزشیابی در آموزش ریاضی، نقش گروه‌های آموزشی انجمن علمی معلمان ریاضی خانه‌های ریاضیات و دانشگاه‌ها در آموزش ریاضی مدرسه‌ای، آموزش ریاضی ابتدایی بعنوان پایه آموزش ریاضی، فرصت و تهدید‌های آموزش غیررسمی و کتاب‌های کمک درسی در آموزش ریاضی، بررسی جنبه‌های گرایش دانش آموزان به ریاضیات و رشته‌های ریاضی از جمله محور‌های این کنفرانس خواهد بود.

رییس اداره آموزش و پرورش بابلسر افزود: در حاشیه این کنفرانس نمایشگاه‌های تخصصی کتب ریاضی و بازی‌های ریاضی همراه با صنایع دستی و سنتی استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/آ


بابلسر میزبان شانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.