مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از فعالیت 19 پایگاه برای اسکان فرهنگیان این استان خبر داد.

فعالیت 19 پایگاه برای اسکان فرهنگیان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان به  آغاز فعالیت ستاد اسکان تابستانی فرهنگیان استان همدان اشاره کرد و افزود: تاکنون 118 هزار و  308 نفر در پایگاه‌های اسکان مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته 3 هزار و 173 خانوار با 11 هزار و 422 نفر در مراکز اسکان فرهنگیان مورد پذیرش قرار گرفتند، افزود: از تمام ظرفیت‌ها و امکانات استان برای رفاه میهمانان در فصل تابستان استفاده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه امسال 19 پایگاه در 19 منطقه آموزشی برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: یک‌هزار و 471 کلاس در سطوح مختلف برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

پورداوود افزود: 184 کلاس در گروه ویژه، یک‌هزار و 51 کلاس در گروه «الف» و 236 اتاق در گروه «ب» مسافران و گردشگران را در ایام تعطیلات تابستان پذیرش می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال ظرفیت اتاق‌های ویژه افزایش دادیم، عنوان کرد: ظرفیت اتاق‌های ویژه 103 مورد، اتاق‌های «الف» 69 مورد و گروه «ب» 26 اتاق است.

انتهای پیام/ب

پذیرش بیش از 118هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.