تانکر‌ها در حال آبرسانی به ۷ روستای رامشیر

فرماندار رامشیر از آبرسانی با تانکربرای ۷ روستای این شهرستان به دلیل کمبود آب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجید حسینی نژاد، فرماندار رامشیر گفت: از چاه آبی که در روستای کمتوله شهرستان رامهرمز وجود دارد تاسیسات آبرسانی ایجاد شده است که از این تاسیسات 3 روز آبرسانی به 7 روستای شهرستان رامشیر و 2 روز آبرسانی به برخی مناطق غیزانیه انجام می شود.

وی افزود: جمعیت ساکن در این 7 روستا 800 خانوار است که از این 7 روستا آبرسانی به 2 روستا به نام های ' عبدالله عموری و بیت ' به دلیل جمعیت زیادی که دارند (250 خانوار) مشکل است.

حسینی نژاد عنوان کرد: در 2 روز گذشته به دلیل شکستگی در لوله آبرسانی به این 7 روستا از رامهرمز آبرسانی به آن ها دچار مشکل شد که با تلاش های صورت گرفته این مشکل در حال حاضر برطرف شده است و  پروژه آبرسانی در حال اجرا است که با تکمیل این پروژه آبرسانی از تاسیسات مشراگه به این روستاها انجام خواهد گرفت.

فرماندار رامشیر با بیان اینکه اعتبار این پروژه 75 میلیارد ریال است گفت: 4 کیلومتر از این پروژه انجام شده است و مقرر شده است تا پایان تابستان این پروژه تکمیل شود که با اتمام این پروژه 3 روستا از این 7 روستا دارای آبرسانی دائمی می شوند.

انتهای پیام/م

شرایط بد آبرسانی با تانکر در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار