پرواز فاتح کوهسار

انسانها همیشه در امنیت ، آسایش و آرامش نیستند و گاه حوادث طبیعی و غیر طبیعی این آرامش را به هم می زند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  در این زمان ندای یاری طلبی حادثه دیدگان به گوش می رسد و انسانهایی آموزش دیده ، صبور و نیکوکار ، فقط برای رضای حضرت حق به کمک آنها می شتابند و دردهایشان را تسکین می بخشند .

نهادی بی طرف ، بی غرض و مستقل که فعالیتی بشردوستانه برای حفاظت از زندگی دارد . سرخ جامگان هلال احمر امدادگرانی بی توقع اند که در راه برقراری صلح و آرامش از هیچ کوششی دریغ نورزیدند .

در دل کویر ، در عمق دریا ، در زلزله ، سیل ، آتش سوزی در جنگل ، حادثه در کوهستان حضورشان آلام دلهای آسیب دیدگان می شود .

اما تا بحال با خود اندیشیده اید چه کسی تسکین دهنده دل دردمند خانواده چشم به راه آنان می شود زمانی که مصدوم میشوند ، نفسشان به شماره می افتد یا فرشتگان سپیدبال پیکر سرخشان را به آسمان می برند ؟! چه کسی به فرزندانشان نوید آمدن پدری را می دهد که دیگر باز نمی گردد ؟!

کسری و کارین منتظر بودند تا پدر از ماموریت برگردد چشمشان به جاده بود تا آمبولانس سرخ و سفید هلال احمر را از دور ببینند و به پدرقهرمانشان افتخار کنند . بابا کوهسار فاتحی بود . مرد روزهای سخت . جاده مضطر و درمانده بود از طرفی بچه ها منتظر سلام بابا ، از طرف دیگر سفاکان کوردل منتظر برای حمله مسلحانه به آمبولانس .

بچه ها هرگز به  پدر سلام نکردند اما فرشتگانی تمام قد بر دروازه بهشت ایستادند و بر پیکر پاک فاتح دروازه شهادت سلام دادند .

اقدام ناجوانمردانه حمله به آمبولانس جمعیت هلال احمر و به شهادت رساندن امدادگر فقید جمعیت کردستان حادثه ای تاسف بار است که ضمن محکوم کردن آن پیگیری همه جانبه ای می طلبد که زمینه بروز چنین حوادثی در آینده از بین برود . چرا که بنیان جمعیت هلال احمر نهادی مردمی و عام المنفعه است .

 پیوندی رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در پی این حادثه جانگداز جمعی از همکاران خود را برای دلجویی به منزل این شهید والامقام اعزام کردند .

  جعفری مشاور رییس جمعیت هلال احمرکشور به همراه مدیران عامل جمعیت هلال احمر استان های کرمانشاه و کردستان به دیدار خانواده این شهید بزرگوار رفتند و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شدند .

  امیریان رییس جمعیت هلال  احمر استان کرمانشاه گفت:  داوطلبان باید بدانند که این خدمت حتما مورد قبول خداوند است و در این راه به شهادت رسیدند افتخار بزرگی است و نشان از روح بزرگ این شهید دارد.

 وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان نهاد بین المللی در کل دنیا شناخته شده است و به عنوان سازمان بی طرف  در راه کمک به حادثه دیدگان اقدام می کند و این اقدام باید پیگیری شود و عاملان آن به  مجازات کارشان برسند.

وی گفت: دلجویی کار بسیار کوچکی در مقابل روح بزرگ این خانواده است و از خداوند برای ان ها صبر خواستارم.

 

انتهای  پیام/ز

دیدار رییس جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با خانواده شهید هلال احمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.