حامی نیکوکار هرسینی بیش از ۲۰ میلیون تومان پوشاک و البسه به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت در این شهرستان اهدا کرد.

مراد محمدی رئیس کمیته امداد شهرستان هرسین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه گفت: هم اکنون حدود هزار حامی از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین در شهرستان هرسین حمایت می کنند.

محمدی با یادآوری اینکه سرپرستان فرزندان محسنین عموما بیمار صعب العلاج یا از کار افتاده هستند، افزود: ۳۸۵ یتیم و فرزند محسنین در این شهرستان از حمایت حامیان نیک اندیش بهره مند می شوند.

وی بیان کرد: حامیان نیکوکار در سال ۹۶ بیش از ۶۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی تحت حمایت خود در شهرستان هرسین اهدا کردند.

رئیس کمیته امداد شهرستان هرسین با تاکید بر اینکه کمک های نقدی حامیان نیکوکار به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می شود، ادامه داد: کمک های غیرنقدی حامیان نیز در اسرع وقت در اختیار این فرزندان قرار می گیرد.

مراد محمدی همچنین به خرید پوشاک مورد نیاز ایتام و فرزندان محسنین از سوی حامی نیکوکار هرسینی اشاره کرد و گفت: ارزش پوشاک و البسه خریداری شده از سوی این حامی نیک اندیش بیش از ۲۰ میلیون تومان بوده که در میان ۲۰۰ این فرزندان مددجو توزیع شده است.

محمدی با بیان اینکه کمیته امداد شناسنامه نیازمندی ایتام و فرزندان محسنین را در اختیار دارد، عنوان کرد: خیران می توانند با مراجعه به دفتر کمیته امداد شهرستان هرسین و رویت شناسنامه نیازمندی، ایتام و فرزندان محسنین را تحت حمایت درآورده و یا کمک های غیرنقدی خود را براساس نیاز به این فرزندان اهدا کنند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

سرپرستان فرزندان محسنین عموما بیمار صعب العلاج یا از کار افتاده هستند

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.