در دیدار اعضای شورای اسلامی و فرماندار فردوس با مدیرعامل هلال احمر خراسان جنوبی به لزوم توجه بیشتر به ظرفیت های استان به ویژه شهرستان فردوس پرداخته شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  ابراهیمی فرماندار فردوس گفت : زیبا سازی سیمای شهری یکی از عواملی است که در رشد و توسعه همه جانبه منطقه تاثیر گذار خواهد بود.

وی خواستار رفع برخی موانع از جمله اینترنت، افزایش آب شرب و فضای سبز در محل آبگرم معدنی و همچنین ساخت مجتمع انبار های امدادی هلال احمر شهرستان شد.

در ادامه شهریاری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ضمن تشکر از خدمات انجام شده از تقسیم اعتبارات گفت و افزود : جمعیت هلال احمر در هر شهرستان بنا به ظرفیت خودش آماده ارائه خدمات است و زیر ساخت های موجود نیز نتیجه توجه مردم به هلال احمر می باشد.

وی با بیان اینکه موقعیت استراتژیک منطقه و عبور بیش از ۱۰میلیون مسافر از مسیر خراسان جنوبی را موهبتی دانست که باید از این ظرفیت استفاده کرد، گفت: آبگرم معدنی هلال فردوس یکی از جاذبه های گردشگری استان و از ظرفیت های غیرقابل انکار منطقه می باشد و اولویت این جمعیت را در این خصوص برنامه توسعه جامع با حضور مستمر مشاور دانست.

شهریاری افزود : در چند ماه اخیر نسبت به نوسازی برخی تجهیزات آبگرم ۴۰۰میلیون ریال هزینه شده است و پوشش اینترنت منطقه در حال پیگیری می باشد.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بیان کرد : فاز اول تصفیه خانه فاضلاب به بهره برداری رسیده است که گامی مهم در مسیر توسعه فضای سبز منطقه است.

وی با بیان اینکه تقویت حوزه امدادی تقویت نظام است، گفت: به محض تعیین تکلیف زمین برای ساخت مجتمع انبارهای امدادی هلال احمر از سوی شهرستان برای ساخت اقدام خواهد شد.

وی اظهار کرد: برای تجاری سازی زمین حاشیه شعبه هلال احمر فردوس هماهنگی های لازم صورت پذیرفته است و نیاز به همراهی اوقاف می باشد.

انتهای پیام/ک

 بهره برداری از فاز اول تصفیه خانه فاضلاب

برچسب ها: آبگرم ، فرماندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.