تعداد مشترکان گاز در گیلان ۱۰ درصد نسبت به پارسال بیشتر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: با جذب ۳ هزار مشترک جدید در تیر ماه امسال تعداد مشترکان گاز در گیلان ۱۰ درصد نسبت به پارسال بیشتر شده است.

وی با اشاره به جذب ۳ هزار مشترک جدید، تعداد مشترکان گاز در گیلان به یک میلیون و ۲۴ هزار نفر رسیده است افزود: هم اکنون درصد بهره مندی خانوار‌های شهری استان ۹۹.۹۶ درصد و درصد بهره مندی خانوار‌های روستایی گیلان به ۹۳.۵ درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان خاطر نشان کرد: با وجود بهره مندی بیش از ۹۰ درصدی خانوار‌های گیلانی از نعمت گاز، عملیات گازرسانی به مناطق باقی مانده که عمدتاً صعب العبور و کوهستانی است با جدیت در حال انجام است و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال با گازرسانی به این روستا‌ها درصد بهره مندی خانوار‌های روستایی استان به بالای ۹۵ درصد خواهد رسید.

حسین اکبر با بیان اینکه عملیات توسعه گازرسانی در گیلان رو به پایان است گفت: هدف اصلی شرکت گاز افزایش سطح کیفی خدمات برای افزایش میزان رضایتمندی مشترکان گاز است که اجرای پروژه‌های کیفی از قبیل: طرح قرائت و چاپ آنلاین صورتحساب، راه اندازی سامانه پرداخت تلفنی ۳۴۱۵، راه اندازی نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز گیلان از جمله این اقدامات است.

وی با اشاره به وضعیت کشور و لزوم صرفه جویی در مصرف انرژی تصریح کرد: در کنار عملیات گازرسانی، فرهنگ سازی الگوی مصرف از جمله اهداف مهم شرکت گاز استان گیلان است و در همین راستا این شرکت با اجرای پروژه‌هایی مانند طرح سفیران انرژی و همکاری با صدا و سیما، آموزش و پرورش، رسانه‌های مکتوب و مجازی و سازمان‌های تبلیغی توانسته تا حد زیادی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی را در استان ترویج دهد.

 

انتهای پیام/م.ع

رشد ۱۰ درصدی مشترکان گاز در گیلان

برچسب ها: گاز ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.