آمریکا دیگر قدرت جهانی نیست

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: آمریکا دیگر یک قدرت جهانی نیست.

آمریکا دیگر قدرت جهانی نیستبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: امروز این واقعیت در بین کشور‌ها روشن شده است که آمریکا دیگر قدرت جهانی نیست.

وی، اقتدار جمهوری اسلامی و از طرفی روحیه استکباری و ضعف‌های درونی را دو عاملی بیان کرد که سبب ضعف روزافزون آمریکا در جهان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افزود: امروز دنیا و قدرت‌های بزرگ پی برده اند که باید با جمهوری اسلامی کنار بیایند و تعامل کنند.

نکونام اضافه کرد: جمهوری اسلامی هم از این فرصت استفاده می‌کند و بر اساس احترام متقابل با دیگر کشور‌ها تعامل و رابطه برقرار می‌کند.

وی با اشاره به مسأله توافق هسته‌ای گفت: اروپایی‌ها در برجام به دنبال حفظ منافع خود هستند، اما مسئولان ما باید مراقب باشند و با تدبیر و حوصله جلو بروند تا این موضوع مایه فریب نشود.

نکونام با بیان وابستگی اقتدار ملی به اقتصاد درون زا و پشتوانه مردمی اظهار داشت: نباید مسائل مختلف کشور از جمله اقتصاد و اقتدار ملی به برجام گره زده شود بلکه باید در این موارد روی پای خودمان بایستیم و به توان داخلی تکیه کنیم.

انتهای پیام/ش

برجام مایه فریب نشود

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار