دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی برخورد کند

امام جمعه موقت شهرکرد، بر ضرورت برخورد دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی تأکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه ۸ تیر ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با تسلیت ۱۵ شوال سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و بیان فضایل و کمالات شخصیتی ایشان گفت: این عالم ربانی و عارف برجسته از شاگردان به نام ائمه اطهار (ع) بودند که خدمات ارزنده‌ای به دین اسلام ارائه کردند.

وی با اشاره به مباحث و مشکلات اقتصادی در جامعه و نگرانی مردم نسبت به این موضوع اظهار داشت: مفسدان اقتصادی عامل بیشترین خسارت و آسیب به انقلاب اسلامی هستند.

خطیب موقت جمعه شهرکرد تأکید کرد: با توجه به اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا، دستگاه قضایی باید به درستی و با اقتدار با مفسدان و اخلالگران اقتصادی برخورد و آن‌ها را محاکمه کند تا خیال مردم راحت باشد.

فاطمی با بازخوانی پرونده فساد اقتصادی در دوران ستمشاهی پهلوی یادآور شد: فساد اقتصادی در آن دوران، سبب حیف و میل منابع کشور گردید.

وی افزود: امروز متأسفانه شاهد گسترش فرهنگ اشرافی‎گری در جامعه هستیم که باید با آن مقابله شود.

فاطمی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در استفاده از کالای ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: مردم و مسئولان باید در این راستا تلاش کنند.

وی در ادامه با بیان اهمیت حفظ حجاب به عنوان یک دستور قرآنی و یک ارزش در جامعه گفت: خانواده‌ها باید به رعایت حجاب در بین جوانان حساس باشند.

فاطمی همچنین به ۱۲ تیر سالروز حمله ناو متجاوز آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس و شهادت ۲۹۰ سرنشین آن در سال ۱۳۶۷ اشاره کرد و گفت: در این واقعه، آمریکای جنایتکار به عنوان مدعی حقوق بشر، باعث کشته شدن صد‌ها نفر از مردم بی‎گناه در هواپیمای مسافربری شد.

وی در پایان با اشاره به وجود خشکسالی و مشکل جدی کم آبی در کشور و چهارمحال و بختیاری از مردم خواست: در مصرف آب و برق صرفه‌جویی کنند.

انتهای پیام/ش

در مصرف آب و برق صرفه‎جویی شود

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار