شماری از نظامیان ارتش سعودی و مزدوران آن‌ها در عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه‌های مرزی این کشور به هلاکت رسیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، هلاکت چندین نظامی سعودی و انهدام تجهیزات آنان از جمله دستاورد‌های جدید نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در مرز‌های این کشور است.

در استان جیزان سه نظامی سعودی در منطقه «رقابه الرقعه» در ناحیه الخوبه هدف تک تیراندازان یمنی قرار گرفتند. همچنین تک تیراندازان نیرو‌های مشترک یمنی دو مزدور سعودی را در شرق جبل الدود هدف قرار داده و به هلاکت رساندند. یک مزدور سعودی نیز در انفجار یک مین ضد نفر در ناحیه جبل دخان به هلاکت رسید.

از سوی دیگر یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن محل تجمع مزدوران سعودی و سنگر‌های آنان را در منطقه جبل دخان گلوله باران کرد. همچنین محل تجمع نظامیان ارتش سعودی و تجهیزات آن‌ها در شرق جحفان با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار داده شد. 

در استان نجران نیز بارانی از موشک‌های کاتیوشا به محل تجمع نظامیان ارتش سعودی در پایگاه نظامی «بلیالین» شلیک شد.

همچنین محل تجمع مزدوران ارتش سعودی در صحرای البقع و ناحیه گذرگاه الخضراء هدف حملات توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت. یک خودروی نظامی سعودی‌ها نیز در صحرای الاجاشر با یک موشک هدف قرار داده شد و همه سرنشینان آن به هلاکت رسیدند.

در جبهه دیگر و در استان عسیر نیز یگان موشکی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن محل تجمع مزدوران ارتش سعودی را در منطقه گذرگاه علبه هدف قرار دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار