بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: نمی‌دانم که توپ با پای من وارد دروازه شد یا حریف با پایش گل به خودی زد و مهم نتیجه بود که ۳ امتیاز این بازی بدست آوردیم.  

واسعی: مهم ۳ امتیاز بازی با سایپا بود که بدست آوردیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛سعید واسعی بازیکن تیم فوتبال پیکان درباره پیروزی تیمش برابر تیم سایپا اظهار کرد: خدا راشکر که در این بازی پا به توپ شدم و نمی دانم که توپ با پای من وارد دروازه شد یا حریف با پایش گل به خودی زد و مهم نتیجه بود که 3 امتیاز این بازی بدست آوردیم. 

او درباره اینکه وضعیت تیم پیکان راضی کننده است، گفت: 2 بازی کردیم و تاکنون گلی نخوردیم و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم و با تفاضل گل خوب بتوانیم در بازی های بعد به همین صورت پیش برویم. 

واسعی درباره  اعتقاد جلالی به بازیکنان جوان و آیا در تفکرات این مربی جایی دارد، گفت: من مجید جلالی را به خوبی می شناسم و از زمانی که به فوتبال آمدم متوجه شدم که جلالی به جوانها اهمیت زیادی می دهد. خدا را شکر نگاه مثبتی به جوانها دارند و به من هم لطف دارند و امیدوارم بتوانم جواب این لطفشان را بدهم. 

او درباره هدفگذاری تیم پیکان گفت: ما قصد داریم که امسال سهمیه آسیایی را کسب کنیم و هر تیمی که هدفی برای خودش ترسیم کند به طور حتم با تلاش به آن هدف دست می یابد. 


بیشتر بخوانید: 

دایی: تیم ما در گلزنی به تیم پیکان عاجز بود

جلالی:پیروزی برابر سایپا نویدبخش آینده خوب است


انتهای پیام/ 

اظهارات بازیکن پیکان درباره برد برابر سایپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار