سرپرست دانشکده بهداشت علوم پزشکی استان خراسان شمالی از تجهیز آزمایشگاه تغذیه برای نیمسال اول تحصیلی ۹۸-۹۷ در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حکاک سرپرست دانشکده بهداشت علوم پزشکی استان  گفت: دانشکده بهداشت در نیمسال اول ۹۸-۹۷ در رشته تغذیه ۲۰ دانشجو، رشته مهندسی بهداشت حرفه‌ای پیوسته ، مهندسی بهداشت حرفه‌ای ناپیوسته، بهداشت عمومی پیوسته و بهداشت عمومی نا پیوسته ۳۰ دانشجو ، مهندسی بهداشت محیط پیوسته ۲۵ دانشجو و کارشناسی ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت مشترک با دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ۳ دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: دروس آمار و اپیدمیولوژی از ابتدای نیمسال اول ۹۸-۹۷ توسط گروه آموزشی آمار و اپیدمیولوژی در دانشکده بهداشت ارائه می‌شود.

حکاک به پیگیری جذب دانشجو در رشته کارشناسی بیولوژی ناقلان و رشته کارشناسی ارشد آموزش بهداشت اشاره کرد و افزود: جذب ۳ عضو هیئت علمی کارشناسی ارشد مهندسی بهداشت حرفه ای ، دکترای آمار حیاتی و دکترای تغذیه نیز در حال پیگیری است.

وی گفت: با توجه به بازنگری‌های صورت گرفته در رشته مهندسی بهداشت حرفه‌ای و تغییر عنوان رشته به مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار بر این اساس سر فصل جدید رشته بررسی و تدوین شد و برای تصویب نهایی به شورای آموزشی دانشکده ارسال شد.

حکاک افزود: در همین رابطه مقرر شد در صورت تایید شورای آموزشی دانشکده و دانشگاه سرفصل جدید از نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ برای دانشجویان ورودی ۹۷ اجرا شود.

وی در ادامه به تجهیز آزمایشگاه هیدرولیک و طراحی و ساخت و بهره بردای از زباله خردکن برای آزمایشگاه مواد زائد جامد در استان اشاره کرد.

انتهای پیام / ب

پذیرش دانشجو در دانشکده بهداشت خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.