شهریاری، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبیدر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: به منظور دستیابی سریع و آسان هم استانیها به خدمات جمعیت هلال احمر میز خدمت در هلال احمراستان راه اندازی شد.
وی بیان کرد: هدف از استقرار میز خدمت تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، کاهش هزینهها و صرفه جویی در وقت، پیشگیری از برقراری ارتباط غیراصولی با کارکنان و همچنین ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد است.
شهریاری افزود: با ایجاد میز خدمت، ضوابط، مقررات گردش کار و فرآیند زمان انجام هر یک از خدمات مرتبط با ارباب رجوع در اختیار مراجعین قرار میگیرد.
وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک مجموعه خدمت رسان و عام المنفعه است، گفت: میز خدمت در راستای تحقق اهداف جمعیت کارگشا بوده و آن را گامی مهم برای ایجاد فضایی شاداب در محیطهای اداری عنوان کرد.
انتهای پیام/ب