مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: خبرنگاران، رزمندگان جبهه رسانه‌ای انقلاب هستند.

خبرنگاران رزمندگان جبهه رسانه‌ای انقلاب هستندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مهرداد عظیمی روز گذشته سه شنبه ۱۶ مرداد ۹۷ در آستانه روز خبرنگار و در همایش تجلیل از خبرنگاران بسیجی در شهرکرد، با اشاره به تلاش گسترده استکبار جهانی برای زیر سؤال بردن اصل انقلاب اسلامی و ایجاد ناامیدی و شکاف در جامعه اظهار داشت: جبهه رسانه‎ای انقلاب باید ضمن خنثی کردن این تلاش، پیرامون دلایل و ریشه دشمنی نظام سلطه با تفکر انقلابی ملت ایران، برای جوانان و نوجوانان روشنگری کند.

وی با بیان اینکه جبهه رسانه‌ای انقلاب، خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن است و خبرنگاران، رزمندگان این جبهه به شمار می‌روند افزود: تعهد و تخصص، ضروری‌ترین ابزار موفقیت و تأثیر در مأموریت‌های مختلف و از جمله این حوزه حساس است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن امروز خواهان دست کشیدن جمهوری اسلامی از مولفه‌های قدرت خود می‌باشد که یکی از مهم‌ترین آنها، وحدت، همبستگی و ایستادگی جامعه و دیگری ولایت و رهبری است که رسانه‌ها و بویژه خبرنگاران باید با کنار گذاشتن همه مسائل حاشیه ای، برای حفظ و تقویت آن تلاش کنند.
 
عظیمی، ایجاد تفرقه بین مردم و دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف را از راهبرد‌های دشمن بیان کرد و افزود: ممکن است نقدی به عملکرد برخی مسئولان وارد باشد، اما این نقد نباید منجر به تخریب و تضعیف شود.

این برنامه به مناسبت روز خبرنگار، از سوی سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

شهید محمود صارمی خبرنگار ایرانی و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان بود که ۱۷ مردادماه ۱۳۷۷ در حادثه کشتار دیپلمات‌های ایرانی در مزار شریف به شهادت رسید.

انتهای پیام/ش

وظیفه جبهه رسانه‌ای انقلاب روشنگری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار