فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: خبرنگار دادستان حق طلب جامعه است که با بهره گیری از قلم خود می‌تواند احقاق حق کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ سرتیپ دوم  سردار حبیب شهسواری  فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه قلم و کاغذ خبرنگار در جامعه ارزش و منزلت بالایی دارد گفت: اثری که خبرنگار از خود به جا می گذارد و خبر و گزارشی که تهیه می‌کند، فاخر، ارزشمند و اثر گذار است.
وی افزود: خبرنگار به عنوان دادستان وظیفه احقاق حق را در جامعه دارد و باید حق مظلوم را از ظالم بستاند.
سردار شهسواری یادآور شد: قلم و رسانه اهالی مطبوعات نقش بی بدیل و اثر گذاری در دفاع مقدس داشته و دفاع مقدس را در جامعه تبیین نمود.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اکنون صحنه جنگ تغییر کرده و دشمن که از اهداف نظامی نا امید شده است با هدف قرار دادن اقتصاد و فرهنگ سعی در پیش بردن اهداف پلید خود در کشورمان دارد که خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم باید با سلاح قلم، دشمن را در رسیدن به اهداف خود مایوس کنند.
یوسف پیر بداقی رییس خانه مطبوعات آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: خبری که در آذربایجان غربی نگاشته می‌شود به سبب وجود قومیت‌های مختلف با فرهنگ‌های گوناگون و موقعیت استراتژیک استان، متمایز است.
  وی با بیان اینکه جایگاه خبرنگاران در آذربایجان غربی نظارتی است یادآور شد: خبرنگاران ناظران بی ادعا، اما قدرتمند در جامعه هستند که باید تا حد امکان از سیاست زدگی به دور بوده ودر مطرح کردن آسیب‌های اجتماعی و راه‌های مبارزه با آن در جامعه پیشگام باشند.

پیر بداقی با اشاره به برگزاری جشنواره ابوذر با همکاری بسیج رسانه و خانه مطبوعات استان گفت: این جشنواره ۲۶ آبان ماه سال جاری در ارومیه برگزار می‌شود و خبرنگاران می‌توانند آثار خود را  به دبیر خانه جشنواره در خانه مطبوعات استان ارسال کنند.
الیاس گندمی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: برای خبرنگار همه جا محل کار بوده و هر لحظه، لحظه کاری است و شبانه روز در انعکاس رویداد‌های جامعه تلاش می‌کنند.
وی  با خالی عنوان کردن جای خبرنگاری توسعه در استان گفت: خبرنگاران با قلمشان می‌توانند در توسعه و پیشرفت استان  تاثیر گذار باشند و دغدغه‌های جامعه را به گوش مسئولان برسانند.
در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه آذربایجان غربی تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

برگزاری مراسم روز خبرنگار در آذربایجان غربی

برچسب ها: سپاه ، اخبار اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.