نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران در همایش بصیرتی قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) گفت: جهاد امروز جهاد اکبر است و این مهم به معنای گرفتن تابلوی استکبار ستیزی در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ همایش بصیرتی رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه اعظم عاشقان ثار ا.. ارومیه برگزار شد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با اشاره به این که پاسداران دریادل مصادیق آیه‌های قرآن کریم هستند گفت: حضور مقتدرانه مبتنی بر راهبرد‌های صحیح و انقلابی در عرصه‌های مختلف جنگ سخت و نرم از ویژگی‌های بارز پاسدادان انقلاب اسلامی است.


دفاع مقدس انقلاب را بیمه کرد


حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی افزود: دفاع مقدس، انقلاب را برای همیشه بیمه کرد و این دفاع در عرصه‌های گوناگون تعطیلی ندارد چرا که با جلوه‌های مختلفی خود را نشان می‌دهد که فتنه‌های فرهنگی و اعتقادی در عصر حاضر از این گونه جلوه‌ها می‌باشد.
وی ادامه داد: پاسداران برای سنگر نشینی در مقابل هجمه‌های شوم دشمنان نیاز به قدرت نظامی و اعتقادی محکمی دارند که این موضوع امروزه محقق شده است.


سردار اوصانلو: امنیت شرط اساسی برای توسعه اقتصادی وایجاد اشتغال است


فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا( ع) نیز در این مراسم با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب در صدد نا امن کردن منطقه هستند گفت: پاسداران دریادل انقلاب اسلامی نیز با تمام توان خود در مقابل هجمه‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند و امنیتی پایدار را در منطقه ایجاد کرده اند.

سردار اوصانلو امنیت را شرط اساسی برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در جامعه عنوان کرد و افزود: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب امنیت پایدار مردمی باید در منطقه برقرار می‌شد که این مهم با رشادت رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهدا در منطقه شمال غرب ایجاد شده است.


انتهای پیام/ح


برگزاری همایش بصیرتی رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.