رئیس سازمان امور اجتمعای کشور گفت: از ظرفیت مردمی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش نشاط در جامعه استفاده شود.

استفاده از ظرفیت های مردمی در راستای کاهش آسیب های اجتماعیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رستم وندی، معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان یزد  تقدیم هزاران شهید و جانباز را گواه قدرت ایران دانست و گفت: ایران در زمینه‌های مختلف اقتصادی از جمله مرز‌های دریایی، تولید ناخالص، نفت و فرآورده‌های نفتی، گردشگری و موارد مختلف دیگر از ظرفیت‌های بسیار زیادی برخوردار است که توجه مناسب به آن می‌تواند کشور را به صورت کامل به لحاظ اقتصادی در برابر دشمنان حفظ کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند که مردم را به وسیله انواع روش‌ها و شگرد‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای و با استفاده از فضای مجازی در برابر مسئولان قرار دهد گفت: دشمن تمام تلاش خود را می‌کند که شکافی بین مردم و دولت به وجود آورد و خودش در میان این شکاف قرار گیرد.

رستم‌وندی با تاکید بر اینکه نکته خطرناک حرکات دشمن در این بخش است خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی نقاط از زمینه‌های شکاف‌های صنفی، محلی و قومی و منطقه‌ای سوء استفاده‌هایی صورت می‌گیرد و دشمن سعی بر تحقق نقشه‌های خود به این وسیله را دارد که مطالبات اجتماعی، صنفی و محلی را به ناامنی‌ها تبدیل کند.

معاون وزیر وجود مرکز رصد و دیدبان اجتماعی در کشور را بسیار ضروری دانست و اظهار داشت: هنوز نتوانستیم بانک‌های اطلاعاتی در زمینه‌هایی از جمله اجتماعی را به صورت کامل اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: هر برنامه‌ای که استان یزد پیشنهاد دهد در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی حتی به صورت پایلوت در این استان انجام شود را به صورت کامل مورد حمایت قرار می‌دهیم و همکاری‌های لازم برای حصول نتایج لازم از این طرح‌ها را انجام می‌دهیم.

رستم‌وندی بر ضرورت استفاده از ظرفیت مردمی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش نشاط در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: استان یزد از ظرفیت بسیار بالایی در حوزه نخبگان در زمینه‌های مختلف برخوردار است و باید از این ظرفیت در راستای اثرگذاری بیشتر فعالیت‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/ص

صحبت های رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار