مشعل چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی پسران دانشجو کشور با قهرمانی تهران خاموش شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرهاد دریانوش دبیرکل اجرایی المپیاد و مدیر تربیت بدنی دانشگاه شیراز گفت: در پایان این مسابقات تیم دانشگاه تهران صدرنشین شد و دانشگاه شیراز به کسب جایگاه پنجم بسنده کرد.

وی بیان کرد: پس از ۸ روز رقابت تنگاتنگ، دانشجویان دانشگاه تهران توانستند در مجموع با کسب ۳۱۳ امتیاز در جایگاه نخست قرار بگیرند و به جام طلایی این مسابقات دست یابند.

وی افزود: دانشگاه فنی حرفه‌ای مازندران با کسب ۱۶۱ امتیاز بر سکوی نائب قهرمانی ایستاد و عنوان سوم این المپیاد به دانشگاه فردوسی مشهد با ۱۵۴ امتیاز رسید.

دبیرکل اجرایی المپیاد گفت:۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو پسر از ۱۲۰ دانشگاه کشور، به مدت ۸ روز در بزرگترین رویداد فرهنگی ورزشی دانشجویان با یکدیگر رقابت کردند.

دریانوش با اشاره به برگزاری برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی برگزار شده در این المپیاد، حضور دانشجویان سراسر کشور در شیراز را فرصتی مناسب برای معرفی فرهنگ، هنر و جاذبه‌های گردشگری شیراز و استان فارس عنوان کرد.

فوتسال، هندبال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، دو و میدانی، شطرنج، کاراته، تکواندو، شنا، جودو، کشتی آزاد و کشتی فرنگی رشته‌های برگزار شده در چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر کشور در دانشگاه شیراز بود.
انتهای پیام/ر

برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار