فرمانده انتظامی شهرستان کارون گفت: فردی کلاهبرداری که با شگردهای متقلبانه مبلغ 500 میلیون ريال از مردم کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرگرد صالح مطهری راد، فرمانده انتظامی شهرستان کارون در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با شگردهای متقلبانه و جعل عناوین نظامی و قضائی اقدام به کلاهبرداری می کند، بیان کرد: پیگیری موضوع به صورت ویژه به ماموران پلیس این شهرستان کارون ابلاغ شد.

وی در ادامه اذعان داشت: کارآگاهان با انجام تحقیقات تخصصی موفق شدند فردی را که با عنوان جعلی نظامی یا کارمند قضائی با شناسایی مشمولان غایب با وعده توانایی آوردن کارت پایان خدمت اقدام به کلاهبرداری می کرد، شناسایی نمایند.

سرگرد مطهری با بیان اینکه متهم با این ترفند توانسته بود در مجموع مبلغ 500 میلیون ریال بدست آورد، اظهار کرد: سرانجام کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کارون با بکارگیری روش های تخصصی متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان کارون با اشاره به اینکه متهم به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد به شهروندان هشدار داد: فریب افراد شیاد که در اکثر مواقع ظاهری فریبنده ای دارند را نخورند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهید.

انتهای پیام/گ

دستگیری کلاهبردار حرفه ای

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.