برگزاری برنامه دو پنجره با حضور محمود پوروهاب

برنامه دو پنجره با حضور محمود پوروهاب در مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان کرمانشاه برگزار شد .

فتاحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : برنامه‌ «دو پنجره» ویژه نقد و بررسی آثار «محمود پوروهاب»، شاعر کودک و نوجوان، در مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر کرمانشاه برگزار شد.

وی گفت : در این نشست؛ کودکان و نوجوانان کرمانشاهی با محمود پوروهاب به بحث وگفتگو نشستند و نظراتشان را درباره شعر کودک و دغدغه های نوجوانان از شعر امروز بیان کردند.

فتاحی افزود : پوروهاب پس از شنیدن نقد آثارش در نشست دو پنجره، به گفت و گو با اعضای حاضر در این برنامه پرداخت.

وی افزود : همچنین پور وهاب در بخشی دیگر از سخنرانی اش به خانواده ها تاکید کرد؛ در انتخاب کتاب برای فرزندانشان دقت کنند.

همچنین پوروهاب در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه درخصوص برنامه دو پنجره نیز اظهار داشت : این برنامه باعث می‌شود کودکان و نوجوانان، منتقد های خوبی در آینده شوند و جسارت و شجاعت آنها تقویت شود.

وی درپایان، کرمانشاه را با توجه به استعداد کودکان و نوجوانش؛ یکی از قطب های ادبی آینده خواند.

پوروهاب نقش مربیان ادبی کانون در افزایش رشد ادبی اعضای کانون را بسیار مهم عنوان کرد و افزود : مربیان کانون، راه رسیدن به تخیل بالا و آشنایی کودکان و نوجوانان با جهان های دیگر هستند.

وی همچنین گفت: جهان بینی و گسترش تخیل، ضمن اینکه موجب آشنایی کودکان و نوجوانان با جهان های دیگر می شود، در مرتبه ای بالاتر، سبب خلق آثار بزرگ ادبی نیز خواهد شد.

پوروهاب در ادامه برنامه دو پنجره، در مرکز شماره ۲ شهرستان صحنه حضور پیدا کرد و با اعضای مراکز شماره یک و دو این شهر نیز به گفت و گو پرداخت.

در این برنامه، اعضای ادبی آثارشان را برای میهمان برنامه خواندند و در ضمن این برنامه، به نقد و بررسی آثار «پوروهاب» نیز پرداختند

در نشست ادبی دو پنجره، کودکان و نوجوانان کرمانشاهی با «محمود پوروهاب» شاعر و نویسنده کودک و نوجوان دیدار کردند و به نقد و بررسی آثار این شاعر و نویسنده مطرح کودک و نوجوان کشور پرداختند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

بازدید شاعر کودک و نوجوان از مرکز کانون کرمانشاه

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، کانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.