مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: ورزش یزد روز به روز در حال پیشرفت بوده و تاکنون هفت مقام مختلف در رشته‌های والیبال، فوتبال، تکواندو، پاراتکواندو در سطح بین المللی توسط ورزشکاران استان کسب شده است.

شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد ر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: ورزش استان یزد روز به روز روبه پیشرفت بوده و آمار ورزشکاران سازمان یافته و مراسم‌های ورزشی روبه رشد بوده است.

وی افزود: در ۳ماهه اول سالجاری ۲۷ درصد پیشرفت ورزشکاران سازمان یافته نسبت به سه ماه اول سال گذشته با کمک هیئت‌های ورزشی و اداره‌های ورزشی شهرستان و اداره کل ورزش شاهد بودیم.

شریعتی خاطرنشان کرد: درچهارماه گذشته ۵۴نفر در بخش آقایان و ۸ نفر در بخش بانوان به تیم ملی در رشته‌های مختلف ورزشی اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: در رشته‌های مختلف ورزشی ۲۵اعزام به مسابقات قهرمانی کشور، ۱۱میزبانی قهرمانی کشور و همچنین یک میزبانی بین المللی و ۱۳ مورد اعزام به مسابقات بین المللی انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اضافه شدن ۴۰ پروژه به سرانه ورزش استان یزد گفت: از تعداد چهل پروژه ۲۱ زمین چمن مصنوعی به همراه تعویض تعدادی کف پوش سالن‌های مختلف ورزشی در هفته دولت بهره برداری می‌شود.

شریعتی اظهارداشت:۵۵ خانه ورزش روستایی در سالجاری به بهره برداری رسیده که می‌تواند تاثیر بسزایی در ورزش روستا‌های فاقد زیرساخت ورزشی داشته باشد.

شریعتی با اشاره به اینکه توزیع مناسب فضا‌های ورزشی در شهر یزد صورت نگرفته خاطر نشان کرد: سرانه ورزشی استان یزد ۷۰ سانتی متر است که امیدواریم در چشم انداز خود این سرانه را به یک متر به ازای هرنفر افزایش دهیم.

انتهای پیام/ ا

40 پروژه به سرانه ورزشی استان یزد اضافه می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.