اخبار ورزشی از سپک تاکرا، سنگنوردی، تیراندازی و بسکتبال را در روز سه شنبه بیست و سوم مرداد ماه در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛اعزام ملی پوشان قزوینی سپک تاکرا به بازی‌های آسیایی، پایان اردوی تیم ملی سنگنوردی سرعت در قزوین، اعزام تیرانداز قزوینی به بازی‌های آسیایی و قرعه کشی بازی‌های بسکتبال دختران جوان در آسیا از اخبار ورزشی امروز قزوین است.

ملی پوشان قزوینی در ترکیب تیم ملی سپک تاکرا راهی بازی‌های آسیایی شدند

رامین رامندی و حمیدرضا گروه‌ای دو ملی پوش قزوینی در ترکیب تیم ملی سپک تاکرا برای شرکت در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا راهی اندونزی شدند.

تیم ملی سپک تاکرای در بخش چهار نفره (کواد) در گروه دوم و با تیم‌های سنگاپور، ویتنام، نپال و پاکستان هم گروه شده است.

مرحله پایانی اردوی آسیایی تیم ملی سنگنوردی در قزوین برگزار شد

پنجمین و آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی سنگنوردی سرعت مردان در حالی در قزوین به کار خود پایان داد که رضا و مهدی علیپور از قزوین بعنوان ورزشکار در تمرینات تیم ملی برای شرکت در بازی‌های آسیایی شرکت داشتند.

علیرضا بلاغی سرمربی قزوین تیم ملی سنگنوردی سرعت است.

ملی پوشان ۲۶ مرداد راهی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا می‌شوند.

برخورداری و تیم ملی تیراندازی راهی جاکارتا شدند

ابراهیم برخورداری ملی پوش قزوینی در ترکیب تیم‌های ملی تیراندازی، راهی جاکارتا محل برگزاری مسابقات بازی‌های آسیایی شد.

رقابت‌های تیراندازی هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی، از ۲۸ مرداد ماه با انجام مسابقات مقدماتی و فینال تفنگ بادی میکس و تراپ زنان و مردان آغاز و تا چهارم شهریور ماه ادامه دارد.

تیم ملی تیراندازی ایران پس از بازی‌های آسیایی راهی کره جنوبی می‌شوند تا در مسابقات قهرمانی جهان و نخستین مرحله انتخابی المپیک برای کسب نخستین سهمیه المپیک به مصاف حریفان جهانی بروند.

مسابقات جهانی کره جنوبی نیز ۹ تا ۲۴ شهریور ماه برگزار می‌شود.

شاگردان حسن نایبی حریفان آسیایی خود را در شناختند

تیم ملی بسکتبال دختران جوان که زیر نظر افسانه حسن نایبی سرمربی قزوینی خود را مهیای حضور در بازی‌های آسیایی می‌کند، حریفان خود در مرحله مقدماتی را شناخت.

شاگردان حسن نایبی در گروه دو آسیا با تیم‌های هنگ‌کنگ، ازبکستان، سنگاپور و قزاقستان است.

۲ تیم برتر از گروه دو آسیا به سطح یک بسکتبال آسیا صعود خواهند کرد، مسابقات بسکتبال قهرمانی جوان آسیا به میزبانی هند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار